Việc làm Trung Nguyên Franchising

Cập nhật 20/09/2024 18:52
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Internal Control & Compliance Specialist (Icc) - Working In Quang Ngai
Trung Nguyên Franchising
71 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 23/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Số 1, Đường 1, VSIP Quảng Ngãi

Mô tả công việc

JOB SUMMARY:

The ICC Specialist supports the Corporate Legal & Service Director running the ICC Function. ICC is a trusted partner for Local Management and Functions in achieving business objectives, driving, and implementing improvements in the organization’s processes and strengthening the internal control environment.

The core activities of the ICC Specialist are to support and advice the Corporate Legal & Service Director, Local Management and Functions in the following areas:

1) Compliance Monitoring,

2) Process & Control Management and

3) Continuous Process Improvement.

These activities are driving continuous improvement, monitoring/testing, and controls.

ROLES & RESPONSIBILITIES:

1) Compliance Monitoring: To monitor and ensure compliance effectiveness and drive the implementation of remediating actions.

· Organize to develop internal audit plan (annual, 2 years ...) to submit to the leaders for approval.

· Conduct internal audit for financial statement, operation, and compliance test for departments with effective resources, timing, and costs. Follow up and resolve timely all issues identified during internal audit engagement. Develop internal audit policies, principles, and methods in accordance with international practices & standards, provisions of law.

· Investigation: Do Investigations/Frauds and special projects - to deal with Fraud and other events. Special reviews can be provided when there is a match with audit competency and experience.

· EHS review and tracking completion: conduct EHS review compliance documents and collaboration with EHS team on special audit on EHS with effective resources, timing, and costs.

2) Process & Control Management

· Assigned by Corporate Legal & Service Director to ensure business processes and controls are appropriately designed, constructed, implemented, and maintained.

· Risk Assessment: Conduct Risk assessment and provide advice on matters such as Ethics, Assurance and Control design.

· Drives jointly with Local Management the design and documentation of business processes and controls,

· Assesses the embedment of controls in the design of processes,

· Identifies and reports any process activities that deviate from the standards by Local Management to the Corporate Legal & Service Director.

3) Continuous Process Improvement: To drive process and control improvement and assist in realizing

Yêu cầu công việc

JOB QUALIFICATIONS

1. Education

University graduate, major in Accounting/Finance/Economic/ Law

2. Experience

At least 3-year experience in similar roles (Internal Audit at big corporate)

3. Knowledge, Skills, and Abilities

· Professional certifications are advantages: ACCA/CIMA/CFA/CIA

· Strong data analysis and computer skills

· Expertise in Vietnamese law.

· Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with others.

· Hands-on work ethic, with a focus on achieving results.

· Strong problem-solving skills, with the ability to identify and assess complex issues and develop effective solutions.

· Proactive and energetic approach to work.

· Systematic, methodical, and detailed approach to work.

· Ability to adapt to change and work under pressure.

· Ability to work independently and as part of a team.

· Strong written and oral communication skills in English.

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
.

· Challenges existing processes to identify improvement opportunities using benchmarks and external best practices,

· Quantifies financial

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá