Việc làm Trung Nguyên Franchising

Cập nhật 20/09/2024 18:52
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Sr. Manager, Joint Ventures Financial Management
Trung Nguyên Franchising
71 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Position Overview:

As the liaison between Nam Long Investment Corporation (NLIC) and Japanese partners, the Joint Ventures (JVs) Financial Management Senior Manager will be involved in the day-to-day operations of JV firms and related projects, as well as supporting the GD and managing commitments to JV companies.

Key Responsibilities:

JVs Commitment monitoring:

  • Check, manage and ensure the commitments between NLIC and partners compliance to JVA, BCC and DA.
  • Manage / exchange the information with partners to reach consensus on issues related to the project / enterprise organization / management that requires the approval of partners according to the signed agreements.
  • Assure/monitor quality of reports to JV Parties
  • Prepare reports on remediation, improvements for delayed investment item compared with approved plan

Project FS analysis and monitoring

  • To check, manage and assess key changes at different versions of FS/CF at project level
  • Prepare reports on remediation, improvements for delayed works compared with the approved plan

Business Planning & budget control:

  • Be responsible for preparing, managing and reporting the annual Business Plan of JV Companies
  • Monitor and control enterprise operation budget and project annual budget
  • Set up/ improve internal procedures (SOPs) & management report template to manage the business plan, annual budget and track the submissions from DMA team
  • Assist BOM to manage (Development Management Agreement) DMA contract to ensure the compliance and efficiency.
  • Prepare a report to HQ relating to portfolio management and DMA management
  • Business development implementation involvement (upon request)

Yêu Cầu Công Việc

Qualifications:

  • Bachelor’s Degree in Economics/Business Administration/Project Management / Finance

Working Experiences and specific job skill:

  • Total working experience as a manager and above more than 5 Years.
  • Directly working experience for Real Estate developer or project management company or construction company or Real Estate consultant.
  • Strategic vision of investment orientation and business development of the company.
  • Ability to manage joint venture company contracts
  • Deep understand of the customers’ needs and tastes in the real estate market and construction industry.
  • Candidate must be good at IT skills (Microsoft Office and others)
  • Candidate is expected to good at native language of Vietnamese and English

Personal Attributes:

  • Strategic thinker with a proactive approach to managing financial risks and opportunities.
  • High level of integrity and ethical standards.
  • Ability to work effectively in a fast-paced, dynamic environment.
  • Strong interpersonal skills and ability to build relationships with internal and external stakeholders.

Why Join NLG:

  • Opportunity to be part of a leading real estate development company in Vietnam.
  • Dynamic and collaborative work environment.
  • Competitive compensation and benefits package.
  • Professional growth and development opportunities.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
06 Nguyễn Khắc Viện, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 60
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá