Việc làm Trung Nguyên Franchising

Cập nhật 20/09/2024 18:52
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Operation Deputy Manager (Aeon Mall Hue - 425)
Trung Nguyên Franchising
71 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 16/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thừa Thiên Huế
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Nhân viên/Chuyên viên

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Không yêu cầu

JobsGo

Ngày đăng tuyển

14/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Giám Sát Bán Hàng , Tư Vấn Bán Hàng

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "Customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.
We are developing 01 shopping mall in Hue. To serve this goal, we are in need of recruiting 01 Operation Deputy Manager.
- Working location: AEON MALL Hue, số 8 Võ Nguyên Giáp, An Đông, Huế
- Working time: 5 days/week, work in shift ((1 - 2 afternoon shifts (1:30 PM - 10:30 PM) per week)
- Report to: Japanese General Manager
Job summary: Manage overall operation of shopping mall; control quality of operation activities (building management, training and accounting) to ensure a safe shopping mall with excellent service quality.
Detailed job description:
1. Manage all tasks of shopping mall operation of 3 Sections (Administration & Training, Facility & Security, and Accounting) (30%);
+ Functions of Administration & Training: Ensure smooth functioning and operation of the shopping mall by covering Administration, Tenant data Management and Customer Service Management of shopping mall.
+ Functions of Facility & Security: Control & implement facility, security and cleaning management work according to mall standards to assure a clean and safety shopping mall environment to customers.
+ Functions of Accounting: Ensure tenant's sales reports are fully and exactly recorded. Collect tenant fees fully and correctly and support tenants to reach target.
2. Formulate annual Operation plan/strategies and manage budget to comply with company/department policy (20%);
3. Manage service quality provided by contractors/suppliers to make sure they follow contract terms and conditions and meet AEONMALL's qualified standards (15%);
4. Handle tasks related local government and authorities (If any) (10%);
5. Formulate manpower development plan to comply Company requirement (10%);
6. Be coordinator with both internal and external departments (10%);
7. Other tasks as assigned by General Manager (5%)

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree in Business Administration, Construction, Engineering, Finance or related fields.
2. Have 10 years of experience in Customer service, Operation, Project management or related fields.
3. Have management skill and experience: team management, budget management...
4. Good communication skills in English and Vietnamese.
5. Have good teamwork spirit.
6. Willing to work in shift
BENEFITS:
+ 2 day-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full-paid salary.
+ Additional health insurance 24h.
+ Training opportunities.
+ Annual teambuilding and company trip.
+ Health check once per year.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional environment for career development.
+ Young and dynamic colleagues.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Trung Nguyên Franchising
Trung Nguyên Franchising Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
82-84 Bùi Thị Xuân, P. Bến Thành, Q.1

Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.

Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...

Chính sách bảo hiểm

  •  Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập năm 2004

Mission

Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.

Những nghề phổ biến tại Trung Nguyên Franchising

Bạn làm việc tại Trung Nguyên Franchising? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Trung Nguyên Franchising

Trung Nguyên Franchising

Click để đánh giá