Mô tả công việc
• Responsible for achieving sales target
• Responsible for working shifts, timekeeping, assignment, and employee evaluation of the store.
• Train retail staff in product knowledge as well as how to communicate with customers to bring in revenue for the store.
• Build a good working environment for retail staff to match with the store as well as the company.
• Plan and organize requests of relevant departments to ensure store activities on time and effective.
• Receive and handle customer inquiries and complaints.
• Make daily, weekly, and monthly reports on revenue, goods, and personnel for the management to clearly catch up the business situation at the store.
• Strictly control goods, regularly count inventory to avoid loss of goods. Compensation for loss according to the company's regulations.
• Monitor the display, keep images at the store as VM guidelines/concept.
• Keep the entire store clean and tidy, orderly arrangement according to goods zones and comply with company regulations.
• Perform other assigned tasks of management.
Yêu cầu công việc
• Diploma or Degree holder in Business Administration or related disciplines
• At least 1-3 years related retail operations experience in equivalent level in retail, preferably fashion industry
• Fast learner, integrity and self-motivated and able to work under pressure
• Good team player with strong communications skills
• Detail oriented and possess a strong analytical mindset
• Good command of spoken and written English
• Familiar with Microsoft Office (Word, Excel & Power Point)
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• 2 months probation with 100% of gross salary and SMUI
• 13th month salary and yearly bonus
• Full benefit package applied according to current Labor law.
• Professional and dynamic working environment in international company
• Healthcare insurance package and annual health check
• Internal employees with 50% discount of Skechers brand
Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.
Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.