Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Respond to inbound sales inquiries
- Understand customer needs and recommend appropriate shipping solutions
- Maintain a high level of product knowledge to effectively address customer questions and concerns
- Coordinate closely with POLs to push for more import volumes
- Follow up with potential sales leads to nurture relationships and close sales
- Achieve and exceed target lifting goals through telemarketing and daily sales visits
- Maintain accurate records of customer interactions and sales activities in the CRM system
- Collaborate with the sales team to develop and implement effective sales plans
- Update the market situation to Inbound Supervisor / Manager to identify trends, competitor activities, and potential opportunities
- Attend regular sales meetings to align with team goals and objectives
Yêu Cầu Công Việc
Key Qualifications & Skills
- Bachelor’s degree minimum of 2 years of experience in inbound sales or a related field, preferably in the shipping or logistics industry
- Good in English, both written and spoken
- Good communication and interpersonal skills
- Good problem-solving abilities and a customer-centric approach
- Ability to work independently and as part of a team
- High level of motivation and a results-driven mindset
- Ability to use Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Key Performance Indicators / Measures
- Import lifting
- Sales visits
- Client promotion
- VAS product sales
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái