Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brief summary of job profile: This position is responsible for controlling and managing the quality of our products and services following the company requirements & standards, managing suppliers through regular visits to ensure all the standards are met, bringing high levels of customer satisfaction and experience.
Key Accountabilities:
- Understand and implement the company regulations, policies, and procedures related to FSQ standards. Create, review, and update specification documents if needed.
- Perform a key role in supplier visits to evaluate their performance and make reports on non-conformities.
- Conduct root cause analysis and propose solutions following Corrective and Preventive Actions (CAPA) plan.
- Be responsible for regulatory reviews and inspections from authorized bodies.
- Collect, analyze and report FSQ data; create checklists to measure FSQ impacts on the changes in materials, packaging, processes, products, etc., and identify rooms for improvement
- Conduct training sessions for internal and external stakeholders on newest FSQ standards and procedures
- Control documents for FSQ-related matters
- Maintain FSQ-related records by conducting document management
Yêu Cầu Công Việc
- Graduate from Food-related majors
- At least 03 years of experience in related positions, preferably in the FnB/ FMCG industry
- Knowledge of Food Safety & Quality Management Systems (GMP, HACCP, ISO 9001, ISSO 22000, FSSC 22000)
- Experience in risk management methodologies, quality control testing, and action plans.
- Good communication and interpersonal skills, detail-oriented, problem-solving and analytical skills, multitasking skills.
- Fluent English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon - Fri, 9:00 - 18:00 (flexible)
- Ngày nghỉ: 13
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái