Mô tả công việc
*** Mission:
We are seeking a dedicated individual to join our team as a Quality Engineer who will be an internal customer representative, guaranteeing the quality of the products delivered until customer satisfaction by implementing the principles of continuous improvement. He/she will take following tasks:
• Participate in improving product quality, promote quality methods and tools linked to the specificities of the product.
• Maintain, transmit indicators and lead action and improvement plans until their effectiveness is verified.
• Involve teams in contributing to customer satisfaction.
• Ensure the processing of internal and external complaints.
• Conduct periodic audits to ensure the correct application of processes (internal or external).
• Ensure that the cause analysis is carried out before implementing corrective and preventive actions following the quality alert.
• Verify product compliance with regulatory and customer requirements.
• Monitor the operation of the processes within their scope (design, development, qualification, validation, manufacturing, repair).
• Validate internal test reports, files, or forms.
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Yêu cầu công việc
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Nghỉ phép có lương
Giải thưởng
Trải qua 10 năm xây dựng và phát triển, công ty Cổ phần Truyền thông Kim Cương hiện là công ty lớn nhất tại Việt Nam trong lĩnh vực Contact Center nói riêng và Dịch vụ thuê ngoài quy trình kinh doanh (BPO) nói chung, bao gồm: cung cấp giải pháp công nghệ, cung cấp nhân lực và cung cấp dịch vụ Contact Center Outsourcing, dịch vụ truyền thông, dịch vụ đào tạo, dịch vụ Chăm sóc khách hàng trực tiếp và gián tiếp...
Hiện nay Kim Cương đang có hơn 2.000 cán bộ nhiên viên hoạt động tại 4 chi nhánh toàn quốc: Hà nội, Tp. HCM, Đà nẵng, Thái nguyên và 1 văn phòng tại Cambodia với quy mô gần 1.000 cabin hoạt động (seats). Các khách hàng của chúng tôi bao gồm nhiều lĩnh vực từ viễn thông, truyền hình, tài chính ngân hàng, điện tử.... như: Truyền hình kỹ thuật số K+, Prudential, Samsung Vina, MobiFone, VinaPhone, Viettel, TienphongBank, Bảo hiểm PVI...
Review Truyền thông Kim Cương
Công cụ làm việc tốt
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ
Môi trường làm việc năng động thoải mái