Your Role
You will support customers by providing helpful information, answering questions, + responding to complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our products, services + features.
Your Responsibilities
- Receive export/ import documents from document team/ customers, then update and record all data into internal operating system.
- Perform administrative duties like answering phones, updating records, and providing excellent customer service at counter.
- Support/ answer customer’s questions at counter.
- Help in linking orders in OPS, ILS platforms.
- Input data & complete tasks in GTN system, eg. creating SO (shipping order), SP (shipment plan), finalizing shipment, creating FCR, uploading vendor documents.
- Organize workload in a fast pace and busy environment.
- Solve problems in:
- Ensure no late/ missing/ incorrect docs releasing to customers.
- Ensure all data to be updated correctly and on time.
- Ensure correct docs to be issued & e-scanned into correct files & within agreed timeline.
- Well coordinate with other teammates.
- Other tasks assigned by superior.
- Last year student in International Business/ Supply Chain/ Logistics, who can take full time internship for 12 months.
- Basic knowledge in International Freight Forwarding and import – export process.
- Willing to learn, can-do-attitude, responsible, detail-oriented, organized and customer-oriented.
- Good at communication, problem solving, time and job management skills.
- Good command of English
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
VeXeRe đã xây dựng được tên tuổi hàng đầu với bề dày hoạt động trong lĩnh vực thương mại điện tử, công nghệ và du lịch. VeXeRe tự hào là đơn vị đi đầu trong sự nghiệp cách mạng ngành xe khách và du lịch Việt Nam bao gồm các giải pháp: đặt vé & phương tiện thông minh cho hành khách, phần mềm quản lý hiệu quả cho nhà xe (BMS - Bus Management System) và phần mềm hỗ trợ bán vé hiệu quả cho đại lý (AMS- Agent Management System).
Hiện tại, VeXeRe là hệ thống vé xe lớn nhất Việt Nam. Không chỉ mang đến cho người dùng đa dạng lựa chọn về hãng xe, dòng xe và giải pháp đặt vé nhanh chóng, tiện lợi, VeXeRe còn có rất nhiều ưu đãi hàng tháng, giúp khách hàng đặt được vé xe khách chất lượng cao với giá thấp nhất thị trường. Hành khách có thể dễ dàng lựa chọn trước chỗ ngồi yêu thích, thanh toán vé trực tuyến, hoặc bằng tiền mặt tại các cửa hàng tiện lợi trên cả nước.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN theo Luật
- Bảo hiểm riêng của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Team Building
- Các chương trình tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2013
Mission
Không chỉ mang đến cho người dùng đa dạng lựa chọn về hãng xe, dòng xe và giải pháp đặt vé nhanh chóng, tiện lợi, VeXeRe còn có rất nhiều ưu đãi hàng tháng, giúp khách hàng đặt được vé xe khách chất lượng cao với giá thấp nhất thị trường. Hành khách có thể dễ dàng lựa chọn trước chỗ ngồi yêu thích, thanh toán vé trực tuyến, hoặc bằng tiền mặt tại các cửa hàng tiện lợi trên cả nước.
Review VEXERE
Văn minh và vui vẻ(id)
Khá tốt (id)
Nơi làm việc vui vẻ năng động(id)