Mô tả công việc
2. Prepare an action plan following the check list of the Brand standards and follows up the Mystery Guest visit report, with Heads of Department and General Manager.
3. Analyse the results of the customer satisfaction (Trust You).
4. Prepare an action plan on the results of the customer satisfaction, with Heads of Department and General Manager.
5. To give inductions and re-inductions to the associates.
6. Take care of the online reputation of the hotel and its follow up on the websites and OTAs (analysis of comments, and reply).
7. Keep a direct contact with the customers.
8. Participate actively to design the strategy to increase additional incomes (upselling).
9. To look after the attraction and monitoring of the Pearl Club customers at the hotel and ensure the welcome and the delivery of their benefits and their reconnaissance during their stay.
10. To deal with all customer complaints (during and post stay).
11. Adapt the sensorial LOOK AND FEEL experience at the hotel, following the Brand guidelines, to promote the other revenues creating good environments that will generate the customers to stay and increase the average consumption (music, aromas, decoration, illumination, and control other physical aspects).
12. Assigning amenities to VIP clients (according to personal preferences).
13. Participate in rooms inspections (random and VIP) .
14. Participate in the organization of the events (setup of the meeting room).
15. Manage the external communication plan (hotel channel, check in, lobby screen, digital frames, etc.).
16. Manage the internal communication plan (briefings with HOD, training, and shares the guests’ comments and Review Pro indicators: NES, POP
17. Promote, coordinate, and implement ideas to improve the sustainable development and to increase the social contribution (inform to the customers through different channels).
18. Promote and support the Recognition Plan of the hotel.
19. Give support to the General Manager of the hotel (Manager on duty, specific projects, pilot projects, etc.).
20. Creates the activities program for KIDS and Adults. Ensure the assistance of the guests.
Quyền lợi được hưởng
- Negotiable salary depends on professional capacity, considered for income adjustment according to capacity and work efficiency;
- Unlimited free access to leading amusement parks in VinWonders and Safari areas nationwide for employees who have signed labor contracts.
- Purchase PVI Health Insurance package: Medical examination and treatment at international hospitals;
- Bonus 1 month of 13th salary and bonus for other holidays as prescribed (minimum VND 3,500,000)
- Receive professional training and have many opportunities to develop to higher positions;
- Along with other attractive and outstanding internal preferential policies and regimes.
Yêu cầu công việc
- University Degree, preferably in Tourism or Hospitality.
- Hotel operations. Public Relations and Customer Service.
- At least 2 years in a similar position in hotels with similar stars and services.
Yêu cầu hồ sơ
Candidates concern please don't hesitate to update and send resume to:
- SĐT/zalo: 0905235651(Mr. An)
Công ty Cổ phần Vincom Retail là công ty sở hữu, quản lý và vận hành các trung tâm thương mại đẳng cấp, quy mô lớn bậc nhất Việt Nam; với quy mô và tốc độ phát triển thần tốc. Được định vị từ trung cấp tới cao cấp, Vincom đam mê mang tới cho khách hàng những trải nghiệm về không gian mua sắm - vui chơi giải trí - ẩm thực hiện đại, tiện nghi mang tầm quốc tế; đồng thời, góp phần định hình phong cách tiêu dùng mới cho người dân Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT..theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding...
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 1993
Mission
- Với tầm nhìn chiến lược và phát triển bền vững, mỗi khu đô thị trong hệ thống đều tọa lạc tại các vị trí trung tâm Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh, hội tụ những giá trị vượt trội: Sản phẩm nhà ở chất lượng cao; Dịch vụ tại gia chuyên nghiệp; Môi trường sống xanh, sạch; Văn hóa cộng đồng nhân văn; An ninh – An toàn được đảm bảo; và Tiện ích đồng bộ, đầy đủ.
Review Vincom Retail
Mức thu nhập khá - Môi trường tệ (ID)
Môi trường làm việc toxic, công cụ phục vụ công việc kém, nhiều quy trình, không có chương trình đào tạo (RV)
Không coi trọng nhân sự, môi trường làm việc toxic, cơ sở vật chất tệ, phúc lợi trung bình, hệ thống cơ bản kém, giám đốc nóng tính (RV)