Việc làm CENLAND

Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP BẤT ĐỘNG SẢN THẾ KỶ Cenland
Field Sales Assistant Manager
CENLAND
41 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Position summary:
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, Tòa B Sky City, số 88 Láng Hạ

Công ty CP Bất động sản Thế Kỷ (CenLand) tiền thân là Công ty CP Phát triển Công nghệ Trường Thành thành lập ngày 20/08/2001. Đến năm 2007, Công ty đổi tên thành Công ty CP Bất động sản Thế Kỷ. Công ty chính thức niêm yết cổ phiếu trên Sàn Giao dịch chứng khoán TP. Hồ Chí Minh từ năm 2018 với mã CRE.

Công ty CP Bất động sản Thế Kỷ (CenLand) là công ty thành viên trực thuộc Tập đoàn CENGROUP-Tập đoàn bất động sản hàng đầu Việt Nam. CenLand là công ty đi đầu trong lĩnh vực phân phối bất động sản với hệ thống phân phối đa dạng trên khắp cả nước. CenLand đã xây dựng được hệ thống kinh doanh vững chắc kết hợp cả hình thức kinh doanh truyền thống và hiện đại với 4 kênh phân phối bao gồm: Hệ thống siêu thị Dự án Bất động sản STDA, nền tảng công nghệ bất động sản Cenhomes.vn, hệ thống văn phòng đại diện trên cả nước và nước ngoài và hơn 700 sàn liên kết và 10.000 đại lý. Đây là lợi thế cạnh tranh lớn của CenLand so với các doanh nghiệp trong ngành.

Chính sách bảo hiểm

  • Được trang bị Bảo hiểm sức khỏe hàng năm.
  • Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT và BHTN theo luật Lao động Việt Nam hiện hành

Các hoạt động ngoại khóa

  • Giải golf kỉ niệm sinh nhật 20 năm 
  • Beauty- party dịp lễ 8/3
  • Đại lễ hội “ Hiện thực hoá triệu ước mơ”
  • Miss bikini 2022
  • Du lịch trong nước 1 lần/ năm (nghỉ 4 ngày).

Lịch sử thành lập công ty

  • Năm 2002, Công ty cổ phần BĐS Thế kỷ 21 Trường Thành ra đời, là dấu mốc quan trọng đầu tiên trong hành trình gần 20 năm trên thị trường BĐS của Cen Land. 
  • Năm 2007, công ty được đổi tên mới thành BĐS Thế Kỷ và tăng vốn điều lệ lên 10 tỷ đồng.
  • Năm 2015, Cen Land tăng vốn điều lệ lên 130 tỷ đồng. Kết quả kinh doanh ghi nhận, Cen STDA chính thức trở thành Quán quân môi giới BĐS, với 34% thị phần Hà Nội.
  • Năm 2017, Cen Land liên tục tăng vốn điều lệ từ 130 tỷ lên mức 250 
  • Năm 2018,  CENLAND sẽ tiếp tục mở rộng quy mô với hệ thống văn phòng đại diện trên 20 tỉnh thành trên toàn quốc, cùng các chi nhánh văn phòng tại 3 Quốc gia khác: Nhật Bản, Singapore, Hồng Kông

Mission

Tiên phong chuyển đổi số trong lĩnh vực bất động sản; Cung cấp các dịch vụ bất động sản tiện lợi, an toàn và minh bạch; Giúp mọi người dân đều có thể tham gia mua bán và đầu tư bất động sản một cách dễ dàng; Đưa nghề môi giới tại Việt Nam trở thành nghề nghiệp có tính chuyên môn cao và được ghi nhận ngang tầm quốc tế.

Những nghề phổ biến tại CENLAND

Bạn làm việc tại CENLAND? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CENLAND

CENLAND

Click để đánh giá