Mô tả công việc
• Responsible for implementing the Korean Market in Melia Vinpearl Hotels in Central
• Analyses the competition and reports on trends.
• Be knowledgeable of the Brand philosophy, ensuring optimal implementation of the standards, operations and identity manuals that apply to their department.
b. Performance
• Educate and promote the hotels products to the B2B Travel Partners to increase sales and brand recognition.
• Participate with travel industry partners such as Tour Operator, Airlines, Corporates, Tourism Boards, Travel Agency Organizations and consortia and make strategic recommendations to maximize performance.
• Organize promotional activities to position Melia Vinpearl Hotels brand and value proposition.
• Focus on Key Account Management approach
• Ensure the execution of the sales actions signed in the marketing agreements with Tour Operators.
• Develop new accounts strategy and business opportunities.
• Research and project market trends and competitive studies, ensuring that property action plans reflect relevant actions.
• Comply in a timely manner with all reports as required by MHI Regional office.
• Create Strategic Sales Actions for assigned territory as part of the departmental Sales Action Plan
Quyền lợi được hưởng
Term of contract: 1 year contract
• Probationary period: 2 months
• Salary: open for dealing
• Working hours: 44 hours/week. 5.5 working day/week
• Accommodation+ Meal + Laundry: open for dealing
• Point of hire/return: 1 economic air ticket when receiving the job and another 1 air ticket when ending the contract
• Medical & Insurance: International high end insurance
• Visa, work permit, residence card: all related cost charged by hotel
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s degree / higher education qualification equivalent in Business Administration, Hotel management or related field.
• Excellent English, Korean skill in both writing and speaking
• Minimum 2 years’ experience in a hospitality or hotel sales setting with direct supervisory experience over a sales team
• Strong knowledge of Korean market and business trends
• Strong negotiation & Excellent communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
Kindly send your updated cv to Ms Nhan HR- 0905797100
WinCommerce vận hành nền tảng bán lẻ thương mại hiện đại tạp hóa lớn nhất trên toàn quốc tại Việt Nam thông qua chuỗi siêu thị WinMart và chuỗi siêu thị mini WinMart+. WinCommerce cũng sở hữu WinEco – thương hiệu rau củ quả lớn nhất Việt Nam chỉ có mặt tại các điểm WinMart và WinMart+.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia bảo hiểm Bảo Việt
Các hoạt động ngoại khóa
- Trao gửi yêu thương 8/3
- Year end party
- Halloween “lễ hội ma quái”
Lịch sử thành lập
- Năm 2010, Công ty CP Dịch vụ Thương mại Tổng hợp Wincommerce được thành lập.
- Năm 2021, Công ty khai tài khoản các cửa hàng WinMart+ và đạt được một số thành tựu Vật chất trong hoạt động kinh doanh.
- Năm 2022, Công ty tiếp tục phát triển và đóng góp vào việc phát triển tổng hợp dịch vụ thương mại chuyên ngành.
- Hiện tại, Công ty CP Dịch vụ Thương mại Tổng hợp Wincommerce tiếp tục hoạt động và phấn đấu để ngày càng phát triển và cung cấp các dịch vụ chất lượng cho khách hàng.
Mission
Cung cấp cho khách hàng trải nghiệm mua sắm an toàn và tiện lợi hàng ngày. Họ hướng dẫn các công việc đáp ứng mọi nhu cầu mua sắm của khách hàng thông qua các cửa hàng WinMart và WinMart+.
Review WINCOMMERCE
Môi trường làm năng động, phù hợp cá nhân chưa lập gia đình, làm gắn bó lâu dài, kpi hơi cao (ID)