Việc làm Đồng Tâm Group

Cập nhật 23/12/2024 13:52
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Đồng Tâm
Talent Acquisition Specialist
Đồng Tâm Group 2.7★
10 đánh giá 210 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. ​Job Summary

  • We’re looking for a Talent Acquisition Specialist who is responsible for sourcing, attracting, interviewing, hiring and onboarding employees in a company. They factor in the long-term goals of an organization and acknowledge that people play a huge role in a company’s future successes.
  • The Talent Acquisition Specialist is also responsible for ensuring that current employees are satisfied in their positions and promoting a company’s brand through recruitment initiatives and events. Put simply, the Talent Acquisition Specialist has the organizational task of finding the most suitable person for the job.

2. ​​What you’ll do

  • Forecast quarterly and annual hiring needs by department (especially sparse position).
  • Coordinate with hiring managers to identify staffing needs in different areas and departments.
  • Determine selection criteria for candidates by liaising with managers and other members of staff.
  • Create job descriptions and interview questions that reflect the requirements for each position.
  • Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks).
  • Plan interview and selection procedures, including screening calls, assessments, and in-person interviews.
  • Assess candidates’ information, including C.Vs., portfolios and references.
  • Checking References.
  • Lead employer branding initiatives (Career Page, job fairs and recruitment events) to build a strong candidate pipeline.
  • Keep records of all materials used for recruitment, including interview notes and related paperwork, to share with key stakeholders.
  • Foster long-term relationships with past applicants and potential candidates.
  • Deal with vendors to have the best price and quality of services (headhunt, job board...)
  • Other assignments from Line Manager as monthly report (time to hire; time to fill; cost per hire…), ad-hoc task.

3. Why You'll Love Working Here

  • Competitive packages.
  • Room to grow professionally, sponsorship for learning & development of related skills.
  • Salary review 2 times/year.
  • Parking fee & Lunch allowance.
  • Enjoy a variety of corporate events, from sports competitions, monthly birthday parties, team building to New Year party, company trip etc.
  • Flat, open and fast-paced environment where every idea is welcomed.

Yêu Cầu Công Việc

1. Skills and Qualifications

  • Good English communication skills are a strong advantage (English level IELTS 5.5 – 6.0 or equivalent)
  • Bachelor's Degree in Human Resources Management, communications, marketing, business or similar.
  • Knowledge with full-cycle recruiting, using various interview techniques and evaluation methods.
  • A keen understanding of the requirements for each role in the company.
  • Proficiency in documenting processes and keeping up with industry trends.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • Preference will be given to candidates with experience in recruiting foreign workers.

2. Preferred Qualifications

  • Certification obtained from the HR Certification Institute would be advantageous.
  • Knowledge in using LinkedIn Talent Solutions to proactively source candidates.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 699 Nguyễn Kiệm, Phường 3, Quận Gò Vấp, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 Month
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Monday-Friday (From 08:30 to 17:30) và Saturday Morning (online)
  • Lương: 14 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Đồng Tâm
Đồng Tâm Group Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 7, KP6, TT Bến Lức, H. Bến Lức, T. Long An

Công ty CP Đồng Tâm là một trong những doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam về sản xuất và kinh doanh các sản phẩm vật liệu xây dựng, trang trí nội – ngoại thất. Bên cạnh đó, chúng tôi còn mở rộng lĩnh vực đầu tư kinh doanh bất động sản, phát triển khu công nghiệp, khu dân cư, xây dựng nhà, kinh doanh đầu tư cảng biển quốc tế, giáo dục … Với 53 năm hình thành và phát triển, đến nay, Đồng Tâm Group với 17 công ty thành viên và liên kết; Trong đó hệ thống phân phối rộng khắp với 28 chi nhánh (59 showroom và kho hàng) và trên 2.500 cửa hàng cộng tác, nhà phân phối trải dài khắp cả nước. Sản phẩm Đồng Tâm cũng đã xuất khẩu đến 30 quốc gia trên khắp năm châu trên thế giới.


Review Đồng Tâm Group

2.7
10 review

14/02/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp có năng lực nhưng lương khá thấp

29/12/2022
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn phòng sạch đẹp, quy trình công ty rườm rà phức tạp

27/05/2021
Nhân viên kinh doanh tại Hồ Chí Minh

Phòng ban sạch sẽ, nhưng lương thấp và công tác phí chậm

Những nghề phổ biến tại Đồng Tâm Group

Bạn làm việc tại Đồng Tâm Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đồng Tâm Group

Đồng Tâm Group

Click để đánh giá