In charge of all communication for the stores. He/She is responsible for converting traffic from the mall to the stores and identity for the stores. The final target is to increase the traffic for the stores and to ensure the stores look professional and sales trigger.
RESPONSIBILITIES:
1. Convert traffic from the mall to the stores:
- Work with the store leaders:
To build, and lead the store communication plan (inside the stores & inside the mall) based on traffic & sales KPIs and budget plan
Build the yearly internal com budget for each store with the store Leaders (strong on peak times) and present it for validation to City leader and National com leader.
Debrief each month the budget per store and measure the performance.
To be the advisor going along with store leaders in the negotiation & connection of the mall & tenants (store leaders are the key contact person to deal directly with the mall and tenants)
To ensure sport departments follow the brief to animate all installation & execution in the stores and events: each sport department leader is responsible for each event, as soon as his sport is concerned.
- Manage omni communication of all the stores events:
Define materials, channels, budget, timeline & KPIs
Manage cost, quality, lead time of delivery & KPIs
Manage designer & printing agency & advertising agency
- Legal relay for all commercial activities → DOIT submission
2. Ensure stores look professional and sales trigger:
- All ILVs & PLVs & decoration:
Follow 100% of national impulse first !
For stores: collect the needs from the stores to design, print out & deliver to stores on time, on quantity & on budget
For national campaigns: print out & deliver to stores on time, on quantity & on budget
Lead the modernization of the stores (new brand image) for Communication part
- Audit and promote store experience via online channels:
Whenever needed for the store displays (micro)
Quarterly audit for store identity (macro concept such as showroom, main aisle, cash till, community area..)
The internal communication leader does not do the store's job = Each department manager is RESPONSIBLE for the proper application of the communication in his or her department (implementation of POP, ILV, ....).Technical skills requirement:
- Define & manage content that drives the success of the 2 main responsibilities mentioned above: Flyers, mailings, videos, etc.
- Catch the trends in social media & communication
- Manage and animate communication plan (with national marcomm leader, commercial leader, store leaders, and sport leaders)
- Analyze the behavior of users and sports competitors based on their benchmark. Design innovative interactions and services for Decathlon's target C-USERS
Behavior skills requirement:
HARD SKILLS:
- Know how to lead and lead a project
- Know how to convince and unite
- Good communication skills
- Analytical skills
SOFT SKILLS:
- Be structured and organized, real project manager
- Be end customer oriented
- Good interpersonal skills
- Show adaptation to change
- Listening and Sense of service
- Business & Solution oriented
- Concrete
YOUR KPI:
NPS
Traffic from mall to store
Budget managed = Budget achievedMonthly performance bonus and 13th salary.
Annual Salary review in March.
18 annual leave days, plus 02 days off for Christmas and Vesak Day.
Social Insurance according to Vietnamese Labor Law and Health Insurance for all family members.
Annual health check.
Phone and sports practice allowance.
Several training courses to increase your competence with great opportunities for career development.
Business trips are paid for by the Company.
Attractive staff discount for all purchases in Decathlon stores.
CÔNG TY CỔ PHẦN LIÊN KẾT QUỐC TẾ KẾT QUỐC TẾ
INS & Sứ Mệnh
Được thành lập từ năm 2008, Anh ngữ Quốc tế INS English – trực thuộc tổ chức giáo dục Interlink Education, với 3 văn phòng đại diện tại Mỹ, Úc, Canada và 10 chi nhánh tại Việt Nam, tự hào là đơn vị giáo dục mang đến giải pháp học tiếng Anh hiện đại và hiệu quả theo phương pháp đào tạo tiên tiến được đánh giá bởi Viện khảo thí giáo dục Hoa Kỳ (ETS) và Đại học Cambridge (Anh quốc).
Hơn 50.000 lượt học viên đã tin tưởng theo học tại INS English và hơn 3.000 bạn đã lấy chứng chỉ của Đại học Cambridge và nhiều chứng chỉ quốc tế khác. Học viên INS English học tốt tiếng anh ở trường phổ thông, tự tin giao tiếp và đã gặt hái nhiều giải thưởng cao tại các cuộc thi học sinh giỏi các cấp.
INS English ghi dấu ấn khác biệt tại tất cả những nơi đặt chân đến với hình ảnh một trung tâm anh ngữ hiện đại, theo tiêu chuẩn quốc tế và có phương pháp giảng dạy tiếng anh đặc biệt hiệu quả.
Với những nỗ lực không mệt mỏi và những thành tích ban đầu đầy ấn tượng, INS English vinh dự nhận nhiều bằng khen của Sở Giáo dục và Đào tạo, chứng nhận của các tổ chức quốc tế. Đặc biệt, từ năm 2015 INS English chính thức là 1 trong 4 thương hiệu giáo dục thuộc “Top 100 thương hiệu dẫn đầu Việt Nam”.
Với sứ mệnh mang đến môi trường và trải nghiệm học tiếng anh hiện đại và hiệu quả, INS English không ngừng cải tiến để mang đến chất lượng giảng dạy Anh ngữ đạt chuẩn quốc tế ngay tại thị trường tỉnh. Tại đây, các học viên được tiếp cận những phương pháp giảng dạy hiện đại, tận hưởng không gian – hệ thống trang thiết bị tiên tiến giúp cho việc học tiếng Anh trở nên hiệu quả và dễ dàng nhất.