Mô tả công việc
Operation
• Train and supervise the work of kitchen personnel in the respective sections
• Ensure personal cleanliness and proper deportment of all team members
• Produce high quality food in a specified area of the food preparation and ensure that this is also practiced amongst all team members
• Check the taste, temperature and visual appeal of food items prepared to ensure that the quality and portion are consistent and as per specifications set out
• Ensure that all equipment and perishable items are stored in its designated place and is done in the most hygienic manner
• Prevent the use of contaminated products in any phase of food preparation and prevent colleagues who are ill or suffering from an infection from taking part in the preparation or handling of food
• Ensure that colleagues follow the hygiene and sanitation procedures when handling food, equipment and utensils
• Work closely with Executive Steward in maintaining the cleanliness of the kitchen
• Ensure that all safety, health, security and loss control policies and procedures and Government legislation are adhered to
Other Responsibilities
• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures
• Apply necessary precautions with regards to the hotel food safety and hygiene standards (HACCP)
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
Service charge/ Phí dịch vụ
2 days off / week/ Được nghỉ 2 ngày/tuần
Full Social Insurance/ Bảo hiểm xã hội đầy đủ
Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/ Xe đưa đón từ khách sạn đến thành phố Phan Thiết và ngược lại
International work environment/ Môi trường làm việc quốc tế
Duty meal/Bữa ăn trực ca
Yêu cầu công việc
• 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience.
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving and training abilities.
Yêu cầu hồ sơ
-Giấy khám sức khỏe
-Bằng cấp
-Bản sao CMND và hộ khẩu
Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.
Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2001: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng