Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
-
Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.
aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.
Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.
Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.