JOB DESCRIPTION
- Participate in developing suitable insurance products and implementing sales and marketing strategies for digital platforms and Insurtech solutions.
- Analyze market trends, customer needs, and industry activities to identify new digital opportunities.
- Look for opportunities for business growth through online channels and digital tools.
- Develop and oversee digital marketing campaigns to attract new customers and enhance brand awareness
- Provide insights and recommendations to optimize the customer journey on digital platforms.
- Build and manage relationships with brokers, partners, and external digital partners/ vendors to foster collaboration and develop innovative solutions aligned with business objectives.
- Monitor digital platform performance, ensuring KPIs and sales targets are met
- Prepare and manage periodical performance reports for sales outcomes and digital marketing campaigns.
- Collaborate with internal departments to ensure that multiple aspects are well fulfilled, relating to legal, workflow, informing between departments, and technical issues.
QUALIFICATIONS
- At least 3 years of experience in Sales/ Marketing roles, focusing on Digital projects
- Experience in the Non-life insurance industry and involvement in Insurtech initiatives are highly preferred
- Understanding of digital transformation in the Insurance industry is desirable
- Proven success in working with Insurance brokers, partners, and external vendors
- Strong understanding of digital marketing tools (SEO, SEM, social media, email campaigns) and customer behavior in digital environments
- Project management, leadership, and stakeholder management skills
- Ability to lead and motivate cross-functional teams to achieve business objectives
- Fluent English is a must
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- 13th-month bonus, Performance bonus & Long-term award
- Other allowances: Birthday, Public holidays, Clothing, In-patient treatment, etc.
- Annual health check, Complimentary Healthcare insurance, Healthcare insurance support for family members
- Activities & Parties: 2 trips/year, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 19 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in both technical skills & soft skills.
CÔNG TY TNHH ADIGIT là một công ty Tiếp thị Kỹ thuật số có trụ sở tại Việt Nam, tập trung vào tối ưu hóa chuyển đổi, lập kế hoạch truyền thông chiến lược và đặt chỗ. aDigit được thành lập với sứ mệnh cung cấp các giải pháp xuất sắc với niềm tin rằng con người là nguồn lực quý giá và đóng vai trò then chốt trong việc cung cấp dịch vụ hiệu quả cho khách hàng của chúng tôi.
Chính sách bảo hiểm
-
Hưởng đầy đủ chế độ BHYT, BHXH theo quy định pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
-
Được tham gia vào các hoạt động gắn kết nội bộ thường xuyên của công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động:
Mission
Hiệu quả là kim chỉ nam trong tất cả hoạt động lập chiến lược hay thiết kế chiến dịch của aDigit. Hiệu quả được xây dựng trong tất cả mọi khía cạnh hoạt động của công ty.
aDigit hướng tới, nuôi dưỡng và khuyến khích phát triển văn hóa chính trực, và xem đây là nền tảng cốt lõi trong tất cả dự án digital, hoạt động nội bộ và xã hội mà chúng tôi tham gia.
Công bằng mang lại những mối quan hệ bền vững. Tại aDigit, chúng tôi thúc đẩy và tưởng thưởng văn hóa công bằng với khách hàng, nhân sự, đối tác, nhà cung ứng và các cá nhân/ tổ chức khác tham gia vào chuỗi hoạt động dịch vụ của công ty.
Digital thay đổi không ngừng vì thế cách tân là giá trị cốt lõi trong tâm thế vận động aDigit, giúp chúng tôi bắt kịp những thay đổi mới, tạo ra những dịch vụ hữu ích hơn với thị trường và dẫn đầu xu thế tiếp thị hiệu quả.