Việc làm AOBA Việt Nam

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Delivery Management/ Project Management (HCM)
AOBA Việt Nam
75 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Job Summary
As a Delivery Management Specialist, you will be responsible for managing the flow of ideas and ensuring their effective implementation. Your role will include training, coaching, and mentoring team members on the right mindsets, methods, and practices. You will coordinate the main activities of the Value Stream, supporting teams and members in delivering value and ensuring overall performance.
Responsibilities
Define Phase: Developing Ideas
Analyze and choose the appropriate idea management methods.
Train and guide Value Stream members on these methods, frameworks, and practices.
Help business owners and product owners define ideas effectively.
Assist business and product owners in managing the Backlog.
Establish efficient ways of working with partners.
Collaborate with business and product owners to align plans with relevant partners.
Measure and ensure transparency during this phase, facilitating improvement discussions.
Build Phase: Implementing Ideas
Coordinate regular implementation activities.
Lead discussions on key topics related to idea implementation.
Ensure teams follow and correctly apply practices and frameworks for efficient and quick delivery.
Identify and manage issues that reduce team efficiency.
Coordinate the resolution of these issues.
Measure and ensure transparency during this phase, facilitating improvement discussions.
Operate Phase: Measuring Effectiveness
Ensure releases occur on schedule.
Conduct transparent measurement and evaluation for key stakeholders and teams.
Monitor the effectiveness of ideas during the first 1-2 months of operation.
Transition monitoring responsibilities to business and product owners.
Organize and gather feedback on improvements and issues, coordinating planning activities to address them.Yêu Cầu Công Việc
Requirements
Progressive mindset, goal-oriented, and highly disciplined.
University degree or higher, preferably in technology, finance, or business.
2-3 years of experience as a Project Manager, preferably in the fashion or technology sector.
Experience as an Agile Project Manager, Scrum Master, or Delivery Manager in retail or technology operations is a plus.
Knowledge of the supply chain in the fashion industry.
Proficient in using Jira and Confluence (1+ years of experience).
Can work directly at the YODY office in Hanoi for at least 4 months.
Benefits
A dynamic, open, and inclusive working environment that promotes a culture of learning.
Trust and empowerment to tackle real-world market challenges.
Rapid career development with a competitive salary.
Year-end bonuses based on business performance.
Special policies from YODY (Tet gifts, internal purchasing discounts, etc.).
Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá