Việc làm AOBA Việt Nam

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
{Pullman Hai Phong}Purchasing Supervisor/Giám sát mua hàng
AOBA Việt Nam
75 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngô Quyền - Hải Phòng

Mô tả công việc

  • Receive the Daily Market List and Purchase Requests submitted by various departments.
  • Obtain competitive bids by actively and aggressively test the market to obtain the merchandises as specified at the lowest price available while meeting the date of delivery, quality and quantity requirements.
  • Bids from at least 3 suppliers are required.
  • Hold a monthly bid meeting with Director of Finance and Cost Controller for selecting vendors of market list items.
  • Prices obtained from various vendors should be comparable and without prejudice.
  • Contact suppliers by phone or personal visit; confer with present or prospective suppliers concerning new products, discounts, promotions, reciprocal business deal etc.
  • Keep track of price movements and inform department concerned of any changes in prices by updating the Purchasing System regularly.
  • Ensure prompt delivery of all supplies and to follow up outstanding orders and undelivered portion.
  • Contact regularly Purchasing Managers of other hotels for price checking and leveraging.
  • Coordinate with Storekeepers and department concerned on needs to re-order based on adequacy of current stocks, purchasing lead-time and other prevailing conditions.
  • Maintain orderly all files of quotations, catalogues, photos, samples on all equipment and supplies.
  • Coordinate with Director of Finance on credit arrangements with suppliers.
  • Implement controls over purchasing to ensure that locally available foodstuffs are for immediate needs, that quantity of the food is optimum for the intended use and that the lowest prices on the market are paid for merchandize of the desired quality and form. Guard again excessive quantities of supplies being purchased.
  • Attend personally any purchasing problem such as non-delivery, late delivery, inferior quality, poor services, price changes etc.
  • Assist in requests for sponsorships from regular suppliers for hotel's events whenever required.
  • Assist Department Heads on preparation of yearly import quota. Familiarize with the import procedures, documentation and custom requirements for all overseas purchases.
  • Attend related meetings when required.
  • Assist in the compilation of various budgets, forecasts, and business plan.
  • Assist in implementing and streamlining the internal control procedures covering all activities of the Hotel.
  • Ensure that all accounting records, including books, journals, invoices, and computer records related to the position are property filed for future reference and audit.
  • Supervise all direct report supervisors and clerks if any.
  • Attend operation meetings and financial meeting whenever required.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities

Yêu cầu công việc

- Purchasing background

- At least 01 years experience at the same position

- Fluent English & Strong communication & Service mind

- Work well under high pressure

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá