Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Internal Communication:
- Drive the communication processes and timetable for change management, leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
- Make sure news is active on all social media channels.
- Create an internal communications strategy to keep employees aligned and connected to Ahamove's mission and vision.
Employee Experiences:
- Build ideas and plans to organize internal engagement programs.
- Plan internal communication campaigns to meet the different requirements of each program.
- Execute, coordinate, and collaborate with departments to implement projects.
- Assist in employee engagement projects and internal events.
Learning and Development:
- Assess training and development needs through surveys, interviews, focus groups, and communication with managers, instructors, and customer representatives.
- Create, organize, plan, and present various forms of onboarding, orientation, and skills training for employees and customers.
- Develop unique training programs to fulfill workers' specific needs to maintain or improve job skills.
- Create and/or acquire training procedure manuals, guides, and course materials.
- Maintain records of training and development activities, attendance, results of tests and assessments, and retraining requirements.
- Assess training materials prepared by instructors.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 years in a similar position (experience in technology companies: On-demand, eCommerce is a plus);
- Experience setting KPIs for measuring the success of social media strategies and reporting on success;
- Having strong skills in creating content, independently raising ideas for internal and external events;
- Writing compelling copy and crafting messages for an internal audience;
- Building and managing positive relationships with stakeholders;
- Project management and developing systems to improve efficiency;
- Problem-solving skills: giving and receiving feedback;
- Understanding and appraising the benefits of current digital communications and technology.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 1,000 USD
Công ty TNHH Café Outspan Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Quốc tế OLam (Singapore) - doanh nghiệp chuyên cung ứng các sản phẩm nông nghiệp và thực phẩm, hiện đã có mặt tại 60 quốc gia trên thế giới với 20 chủng loại sản phẩm; nằm trong top 40 công ty xuất khẩu hàng đầu, uy tín trên thị trường thế giới; đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1996, phát triển hoạt động trên nhiều tỉnh - thành của Việt Nam như: Buôn Ma Thuột, Di Linh, Mê Linh, Pleiku, Đồng Nai….và là nhà xuất khẩu lớn nhất Việt Nam về các sản phẩm café, hạt điều và tiêu, vừa chính thức đi vào hoạt động tại Long An vào ngày 25/3/2010, với tổng vốn đầu tư 50 triệu USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2011
Mission
Đem lại những sự tốt nhất cho khách hàng.