Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
A. JOB PURPOSE:
- Responsible for designing, implementing, and managing the compensation and benefits programs. Ensure the effectiveness and impact of the programs on employee satisfaction, retention, and performance.
B. ACCOUNTABILITIES:
1. Payroll
Process, review and verify payroll for employees using payroll systems, including hours worked, allowances, benefits, deductions, sales incentives and taxes. (Greenchicken and Genetics)
Prepare and distribute payroll reports on the last day of month at the latest.
Complete the final compensation and severance allowance for leaving employees.
Make payment to Social Insurance authority and Trade Union authority.
Resolve payroll issues and inquiries from employees, managers, and external agencies.
Ensure compliance with state and local payroll laws and regulations.
Maintain and update payroll records and files.
2. Personal income tax
Process personal income tax declaration and payment periodically and annual finalization.
Contact Tax authorities on new issues of personal income tax and inform to employees promptly.
3. Premium health care insurance
Monthly and ad-hoc reporting to the vendor.
Support employees in claim process and documents when required.
4. Audit
Provide the documents and data requested by the internal and external auditor.
5. Reporting
Monthly reporting on headcount and personnel cost.
Ad-hoc reporting related to headcount and cost to company as requested.
6. Others
Assist all activities related to HR or company events.
Other duties as assigned by C&B manager / HRM / HRD.
C. RESULTS:
Salary is paid timely and accurate.
Monthly report and other relevant reports are conducted in good quality and timely
All PIT is finalized each year on time and accurately.
Successful annual policy renewals, timely reports to the vendor.
Ensure documents are provided fully and on time as requested.
Reports are sent out promptly.
Ensure all tasks are completed as required.
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS:
- Bachelor's degree in human resources, business administration, or related field.
EXPERIENCES:
At least three years of experience in payroll and reward management or compensation and benefits.
Proficient in MS Office, especially Excel, and HRIS is a plus.
Strong knowledge of reward principles, practices, and methodologies, as well as the relevant laws and regulations.
Excellent analytical, numerical, and problem-solving skills, with attention to detail and accuracy.
COMPETENCIES:
Effective communication, presentation, and interpersonal skills, with the ability to influence and persuade stakeholders at all levels.
Highly organized, self-motivated, and adaptable, with the ability to work under pressure and meet deadlines.
LANGUAGES:
Vietnamese & Immediate level in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.