Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Main responsibilities: Standardizing the point of sales and creating the sell-out programs.
− In charge of MT & GT channel nationwide.
− Respones retail sales targets, allocating and monitoring sales performance to achieve targets in the assigned area.
− Organizing and effectively implementing promotional and marketing programs to boost sales and conduct sales conferences.
− Supporting the sales team (sales consultants), handling any arising issues, organizing training and development activities for sales consultants at stores or supermarkets.
− Taking care of retail outlets (stores/supermarkets): Displaying product samples, POSM and demo materials, ensuring shelves, billboards, and displays meet company standards.
− Developing relationships with stores, supermarkets, or partners.
− Developing new customers/markets.
− Researching, analyzing the market and consumer behavior in the area, and adjusting activities accordingly.
Yêu Cầu Công Việc
− Bachelor's degree or higher
− At least 2 years of experience in a similar position with basic knowledge of trade marketing (point of sale management)
− Team management experience.
− Ability to travel long distances, work independently is a plus.
− Good at English/Chinese is a big plus.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.