Mô tả công việc
- Participate in proposing ideas to build Trade marketing plans.
- Make proposals that match the requirements.
- Propose budgets in accordance with the activities proposed.
- Main responsibility for the operation of activities.
- Direct connection with departments involved in operating activities.
- Responsible for the operation of the event. (Plan, Estimated Budget, Checklist...)
- Responsible for the recap after the events (image, content...).
- Provide improvement suggestions to upper managers.
- Manage the production and construction of materials, equipment, and POSM for Trade Marketing activities.
Yêu cầu công việc
- University degree in Economics, Marketing or Business Management.
- At least 1 years experience at the same position.
- Experienced to plan and event execution.
- Knowledge of advertising, media industry.
- Good reporting skills.
- Ability to perform problem analysis.
Quyền lợi được hưởng
- Dynamic and always moving work environment.
- Receive the assigned work clearly and fully understand the reported data and indicators.
- Social insurance in accordance with the Law
- Annual leaves: 12 days/year
- Team building trip
- Gifts on birthdays, holidays, ...
- Annual health check
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.