Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Senior Associate, Product Management, SPX Express
Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
174 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
03/01/2025
Hạn nộp hồ sơ:
15/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About The Team
Our SPX Express Product Team is currently seeking a dynamic and experienced Product Manager to join our team and spearhead our digital transformation efforts. Our vision is to create a seamless and efficient supply chain ecosystem that empowers businesses and delights customers. We aim to leverage cutting-edge technologies and data-driven insights to optimize operations, enhance visibility, and deliver exceptional value to our clients.
As a Product Manager, you will have the opportunity to analyze complex business challenges, generate creative product ideas, and deliver exceptional value to both internal and external customers. You will work closely with cross-functional teams to develop and execute product strategies that align with our mission of transforming the logistics landscape.
Job Description
Product Discovery
Must have
Our SPX Express Product Team is currently seeking a dynamic and experienced Product Manager to join our team and spearhead our digital transformation efforts. Our vision is to create a seamless and efficient supply chain ecosystem that empowers businesses and delights customers. We aim to leverage cutting-edge technologies and data-driven insights to optimize operations, enhance visibility, and deliver exceptional value to our clients.
As a Product Manager, you will have the opportunity to analyze complex business challenges, generate creative product ideas, and deliver exceptional value to both internal and external customers. You will work closely with cross-functional teams to develop and execute product strategies that align with our mission of transforming the logistics landscape.
Job Description
Product Discovery
- Engage with both internal and external customers to understand their pain points and challenges.
- Conduct thorough market research to identify areas for improvement and potential opportunities.
- Analyze and extract relevant information from large datasets, both structured and unstructured, to streamline and enhance critical processes.
- Independently define business problems and propose solution approaches with minimal guidance.
- Scrutinize and validate data to ensure its quality and reliability, generating actionable insights.
- Collaborate with data teams to enhance data assets, quality, metrics, and insights.
- Utilize robust data analysis skills to systematically prioritize customer requirements.
- Develop comprehensive product roadmaps for relevant components on a yearly, monthly, and weekly basis.
- Propose business solutions from a product perspective to address customer needs.
- Offer creative and feasible technical solutions to meet customer requirements.
- Craft concise documents and utilize data visualization techniques to effectively communicate results to stakeholders and facilitate decision-making.
- Coordinate with the regional team throughout the product development process.
- Collaborate with the Product Support team to provide support to end users.
- Oversee projects to successfully deploy features for all customers.
- Measure the business impact of released features and gather feedback.
- Effectively manage the product lifecycle, ensuring continuous improvement and alignment with business objectives.
Must have
- Creative & Proactive: Curious and proactive in seeking insights and addressing market opportunities with critical thinking.
- Business Acumen: Prioritizes long-term business outcomes, skillful in product prioritization, and effective in stakeholder communication.
- Functional skills: Strong technical understanding and ability to analyze data effectively.
- Previous work experience as a business analyst or product manager
- Experience working with data/product teams
- Understanding of Business flow, Data flow, UX flow, UI Design, API, Project Management.
Khu vực
Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 26 đường S, tổ dân phố Nông Lâm, Thị Trấn Trâu Quỳ
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng) đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.
Những nghề phổ biến tại Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
Bạn làm việc tại Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thực phẩm Đông Đô (Đôi Đũa Vàng)
Click để đánh giá