Role: Delivery Lead
Quantity: 1
Working place: Hanoi
Responsibilities:
● Lead the software outsourcing team, recruit and training staff
● Organize development with a team of world-class developers
● Plan and coordinate with other team in company to deliver software products with high quality and fitness for customer’s expectation according to plan and target
Requirement:
1. Required Experience
● 8+ years of relevant experience in IT field, especially software outsourcing
● Proficient in English
● 8+ years of relevant experience in Senior Project Manager in software development, plus with Ecommerce and Technical background
● 5+ years of same position at Managerial level
2. Managerial & Leadership Skills
● Ability to manage relationships at various levels within the organization
● Ability to influence and resolve conflict through timely and transparent communications
● Ability to effectively manage through change, whether a change in business requirements, change in business priorities, or change in resources
● Ability to assess and manage risks at a project/organizational level
● Ability to work to deadlines and under pressure
● Ability to manage teams on a day-to-day basis with minimum 50 people
3. Education & Other Competencies
● Bachelor Degree in Business and/or Computer Sciences OR equivalent work experience
● Strong business-oriented spirit and delivery processing skills
● Excellent English skills (Speaking, Listening, Reading, and Writing) in communication with English-speaking customers
Benefit: At SmartOSC, we offer the bests to your values
● Attractive salary package
● Salary reviews twice a year
● Flexible working hour (between 7:30am – 7:30pm on staff’s preference)
● Premium health care
● Working in One of the largest Ecommerce Agencies in South East Asia – Professional English environment
● Free English, Japanese and professional training packages
● Firm’s Certified Qualifications Sponsorship for career development
● Annual company trip inside or outside Vietnam
● Other fun activities: happy hour, quarterly team building, football club, yoga club, swimming club, charity activities, etc.
● Free entertainment parties: Birthday party, Anniversary party, Sum-up Party, Year-End Party, etc.
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp