Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Plan & implement all E-commerce Digital Marketing activities.
- Effective budget allocation, quotation evaluation, and control of digital strategic direction.
- Work directly with multiple Brands Marketing/Product Manager of ACFC to deploy marketing campaign monthly and follow up campaign performance.
- Implement CRM system, build dashboard, in depth data analysis to track marketing performance, enhance ROI and conversion rate.
- Manage, operate and keep track of interactions/traffic on Homepage of E-com websites, Facebook, Blog, Forum etc…
- Promote content on social media.
- Plan and conduct Email marketing and Mobile marketing activities.
- Manage the rank of keywords, SEO activities, Google Adwords and other kinds of Ads.
- Plan and conduct marketing campaigns and interactive activities on Digital Marketing channels.
- Exchange and interact with target customers on social media channels daily.
- Update new trends in social media marketing to improve work efficiency.
- Take charge of recruitment, training, management and skills training for Digital Marketing Team.
- Others task from E-com Manager/Director's request.
Yêu Cầu Công Việc
- BA in Marketing, digital marketing or others related.
- At least 3 years of experiences in e-commerce, digital marketing with a variety of digital platforms
- Good understanding and hands-on experience in fashion retail is preferrable.
- Understanding of order management/customer fulfilment in an e-commerce context.
- Work skills and customer negotiation.
- Time management skills, job management skills, problem solving skills.
- Fluent in both spoken and written English.
- Strong presentation skills with MS Office especially Word, Excel, PowerPoint
- Passion in the career, can-do spirit, cross-functional communication, presentation skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Cơ hội huấn luyện: Opportunities to be promoted in long-run career path at ACFC.
- Độ tuổi: 27 - 40
- Thời gian làm việc: Flexible from Monday to Friday
- Đồng nghiệp: Professional workplace with pleasing colleagues
- Lương: Cạnh tranh
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp