Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Summary:
This role plays a pivotal part in managing and optimizing digital performance across Tiktok Shop, executed by external partners.
Reporting directly to the O2O Operations Manager, the role emphasizes tracking and analyzing digital performance metrics, while also overseeing essential tasks like budget management, content strategy, process optimization, and team coordination. The candidate will work closely with various stakeholders to ensure successful execution of commercial plans and sustained digital growth.
· Reporting directly to: O2O Operations Manager
· High frequency of interaction: External Partners, Livestream Team, Cross Function.
· Working location: Flemington Tower, 182 Le Dai Hanh, District 11, HCM
1. Commercial Planning:
· Develop monthly commercial plans to drive revenue on TikTok Shop
· Create, adjust, and align realistic plans with stakeholders (CLPs, Tiktok, Sales team, brand team, O2O team…)
· Generate new ideas for growth and implement A/B testing strategies.
· Propose budget needed to realize commercial Growth plan across different Brands and take feedback to adjust from O2O Operations Manager, Brand team, Agency, Platform.
2. Execution
· Oversee daily operations, resource management, and ensure smooth execution.
- Leverage key tools, stay updated on channel algorithms and enhancements, master tactics, and implement changes to optimize performance and drive continuous improvement.
- Identify problems and risk blocking execution speed, inform O2O Operations Manager and suggest solutions.
3. Stakeholder Management
· Ensure alignment on commercial plans and execution updates.
· Review performance to engage key stakeholders (Sales, Customer Marketing, Marketing).
· Manage people & be aware team's pressure and capacity to realign and motivate people around and within team.
4. Tech Automation
· Optimize user journeys and key touchpoints.
· Automate campaigns & always-on sales performance.
· Contribute to scaling CLPs on TikTok and Facebook.
5. Process
· Design, develop, and refine SOPs for channel management.
6. Content
· Provide direction for organic and paid content strategies.
· Coordinate content requirements with the Content Lead.
7. Team management
Oversee Assistant Streamer team and act as the key liaison with the O2O Operations Manager, providing timely updates by consolidating team responses.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM EDUCATION REQUIRED
- Bachelor’s Degree or above
Education & experience:
· Completed bachelor’s degree in marketing/economics/business management or related field.
· 3+ years of experience in digital marketing / campaign execution on social media platform, especially on Tiktok Shop or Facebook is preferred.
· Experience in FMCG, Nutrition, or Online/Offline channel management is a plus.
Language skill:
· Intermediate English proficiency
Computer skill:
· Proficient in MS Office
Core Trait/Behavior Requirement
· Excellent written and verbal communication skills with strong interpersonal and presentation abilities.
· Self-driven, proactive, and committed to continuous improvement.
· Highly adaptable, with a strong ability to deliver timely and accurate results.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.
Review Concentrix Việt Nam
Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)
Chăm chỉ lương sẽ cao
Lương ổn, văn phòng đẹp