Việc làm Concentrix Việt Nam

Cập nhật 12/11/2024 20:55
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH CONCENTRIX VN TECHNOLOGIES SERVICES
Site Merchandising Coordinator
Concentrix Việt Nam 3.4★
482 đánh giá 354 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About Lovepop

Lovepop is on a mission to create one billion magical moments.  We combine art x engineering to create the most magical paper art cards & gifts.  Featured on Shark Tank in 2015, Lovepop has become one of the top 10 Shark Tank investments in lifetime revenue.  Lovepop consistently ranks in the top Google results for cards online, enjoys 18% national brand awareness, and has helped its customers create over 50 million magical moments.  Our vision is to be the #1 online card destination for cards and we are building the team of A+ talent that will take us there.


Accountabilities
  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned
  • Cross-Functional Collaboration:
  • - Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries)
  • - Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes
  • Category Page Optimization:
  • - Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion
  • - Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies


Qualifications
  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.)
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university
  • Fluent communication in English



Lovepop Values

Engineering: Curiosity to discover how the world works

Hunger: Desire to take on more than is expected

Magic: Delivering unexpected experiences

Connection: Building relationships with each other

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH CONCENTRIX VN TECHNOLOGIES SERVICES
Concentrix Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, Cao ốc Bảo Gia, số 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên 250.000 nhân viên. Luôn kết nối thường xuyên với nhân viên, tạo môi trường tốt để lắng nghe và tôn trọng tiếng nói nhân viên cũng như giá trị tập thể.
Giải thưởng cao quý này là sự ghi nhận cho những nỗ lực của Gia đình Concentrix! Chúng tôi không quên gửi lời chân thành Cảm ơn sâu sắc tới đội ngũ Ban Lãnh đạo, Ban Quản lý cùng hơn 1000 nhân viên đã luôn nhiệt huyết, nỗ lực và đồng hành cùng Concentrix.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Với sứ mệnh luôn chú trọng con người là nhân tố chủ lực, chính điều này đã trở thành một trong các yếu tố quan trọng giúp chúng tôi chiến thắng với giải thưởng cao quý và uy tín " Công ty có môi trường làm việc tốt nhất Châu Á năm 2020" – Được bình chọn bởi Tạp chí HR Asia - Là một trong những ấn phẩm hàng đầu Châu Á dành cho Hiệp hội Nhân sự.


Review Concentrix Việt Nam

3.4
482 review

14/11/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc tốt, chế độ phúc lợi và mức lương ổn, công việc ổn định (ID)

12/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Chăm chỉ lương sẽ cao

12/11/2024
Nhân viên Telesale tại Hồ Chí Minh

Lương ổn, văn phòng đẹp

Những nghề phổ biến tại Concentrix Việt Nam

Bạn làm việc tại Concentrix Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Concentrix Việt Nam

Concentrix Việt Nam

Click để đánh giá