Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Design core solutions to address client’s business needs.
- Research and develop various solutions to case studies and service models.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships with clients to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Educate stakeholders to understand the concept of TCV's new services.
- Develop and communicate strategic roadmap, corporate strategies and business strategies to relevant business units.
- Consolidate and produce business plans and review together with other business heads.
- Produce regular and ad-hoc research papers / reports on business development and market landscape.
- Complete all reporting activities accurately and on time.
- Analyze situations and identify needs of new and existing Client to propose Solutions.
- Analyze Client’s request to come up with the right strategies, assign tasks to internal resources to develop services model and proposal.
- Research and identify market trends and opportunities, collaborate with internal & external stakeholders to create New Service Model based on Market trend and New technology.
- Involve in Proposal and Quotation making process.
- Join Client meeting with Sales/ Client Success team to gather and verify business needs, gather requirements and provide consultation to Client.
- Study and localize Group’s Service Model to Vietnam Market.
- Assist Directors and BODs to track and provide analytical reports on the development of strategic initiatives, financial performance and the market.
- Other tasks as assigned by Division Director and BODs.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree.
- Experience in BA, Market research & Consulting (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting) for at least 2 years.
- Fluent written and Spoken English (equivalent to IELTS 7.5).
- Familiar with B2B Global business environment.
- Proficient Microsoft Office (Advanced Excel, Power Point).
- Logical and critical thinking, Analytics skill, Market research, Attention to details, Problem solving, Technical Skills, Decision-Making Skills, Managerial Skills.
- Presentation, Negotiation and Persuasion Skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Thời gian làm việc: - Monday – Friday, from 8 AM - 5 PM.
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- Competitive salary with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts. - Lương: 20 Tr - 25 Tr VND
Billion Ascent được thành lập tại Hồng Kông vào năm 2008, là đại lý kinh doanh của các thương hiệu nhựa nổi tiếng trên thế giới, với mục tiêu tối ưu hóa lợi nhuận của khách hàng và đối tác, nhằm cung cấp cho khách hàng các dịch vụ chất lượng tốt nhất, cùng với việc phát triển thị trường trong và ngoài nước. Hiện Billion Ascent không ngừng mở rộng quy mô ở nhiều quốc gia trên thế giới để tạo sự thuận tiện cho các doanh nghiệp đầu tư đa quốc gia.
Để phục vụ cho mục đích lưu trữ và vận chuyển, Billion Ascent đã thiết lập hệ thống kho hàng rộng lớn xung quanh thành phố Hồ Chí Minh tại Củ Chi và Tây Ninh, và kho Hưng Yên tại Hà Nội. Với hệ thống kho ở nhiều địa điểm, Công ty có thể chủ động giao hàng kịp thời cho khách hàng tại các khu vực lân cận, vừa giúp tiết kiệm chi phí vận chuyển cho khách hàng.
Review Billion Ascent Việt Nam
Công ty xàm nhất mình từng làm. Tập đoàn mà để bồ sếp điều khiển. Sếp thì không lo bán hàng mà lo tạo drama công sở.
Bạn nhận lương 1 cty nhưng làm việc của 3 cty vì BAVN, VEP, KIMFA đều là cty của sếp
Việc gì cũng đến tay, đảm nhiểm MKT + IT + thiết kế đồ hoạ + thêm vào phòng ban kế hoạch