PURPOSE OF THE POSITION
The Territory Manager VI is responsible to perform field sales in developing and acquiring new businesses. The incumbent works as a channel among sales, marketing and senior management by implementing planned strategy within the sales force.
Essential Job Functions
- Executes sales strategy to meet/exceed given sales target.
- Identifies and builds strong relationship with all KOLs.
- Customer cold calling, direct sales through product introduction and presentation. This may include working with current accounts or with investigational sites and customers where product acceptance has not been established.
- Delivers efficient and quality technical service for assigned products that maximizes patient benefits and reinforces the message to the customer.
- Keeps informed on the up-to-date industry trends and regulations.
- Attends and resolves customers’ queries promptly.
- Involves in preparation of tenders and professional congresses.
- Complies with Company policies and practices.
- Bachelor’s degree, preferably in Bio Science/Engineering/Healthcare or equivalent.
- A minimum of 2 years healthcare industry experience with proven track record in medical device sales to doctors/hospitals.
- Experience in tender management, involve or implement tender processes before.
- Able to identify, establish and develop relationships with doctors to support company product lines.
- Good knowledge of working in sterile room environment and medical device product lines through direct physician interaction and procedural consultation.
- Knowledge of providing clinical support to Surgeons during procedures a plus.
- Excellent interpersonal and presentation skills.
- Self-motivated and driven.
Location: Hanoi
Apply now under: www.biotronik.com/careers
Job ID: 60164
We are an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, age, sex, sexual orientation, gender identity or expression, national origin, disability status, protected veteran status, genetic information, or any other characteristic protected by law. Please note that applications sent by post will only be returned if a sufficiently stamped self-addressed envelope is included.
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.