Mô tả công việc
✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.
✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.
✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.
✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.
✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.
✔ Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
✔ Age : 30 - 40
✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.
✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
✔ Proficiency in English communication is an advantage.
✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)
✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
✔ Willingness to work a flexible schedule.
■SALARY:
KOR Language: 50 - 65 mil (gross)
KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)
■WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.
Quyền lợi được hưởng
✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.
✔ Periodical bonus: twice/year.
✔ 13th-month salary.
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.
✔ Extra Health and Incidence Insurance.
✔ Bonuses, gifts for Holidays.
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
✔ Global oriented working environment.
✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.
✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.
MIBS là một công ty Agency về Event & Communication, được thành lập với mục đích đổi mới các giải pháp và nâng cao hiệu quả cho các vấn đề của khách hàng, với mong muốn trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của khách hàng. Cam kết mang lại giải pháp hiệu quả chính là yếu tố nền tảng không ngừng phát triển trong từng loại hình dịch vụ khi mang đến cho khách hàng. Chúng tôi luôn tin tưởng với sự cống hiến đó sẽ giúp khách hàng giảm thiểu những vấn đề trong qui trình kinh doanh, nhằm giúp khách hàng tập trung vào những mục tiêu chủ đạo và gia tăng hiệu quả kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2012: Công ty được thành lập
Mission
Đổi mới các giải pháp và nâng cao hiệu quả cho các vấn đề của khách hàng, với mong muốn trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của khách hàng.