At Edelman, we understand diversity, equity, inclusion and belonging (DEIB) transform our colleagues, our company, our clients, and our communities. We are in relentless pursuit of an equitable and inspiring workplace that is respectful of all, reflects and represents the world in which we live, and fosters trust, collaboration and belonging.
We are looking for an ambitious, motivated, and proactive individual to join our team. The Senior Client Executive role requires a candidate with excellent writing, attention to detail and media handling skills, and the ability to drive forward the day-to-day running of multiple accounts. The ability to act as a main point of contact for the client, support junior team members and collaborate and integrate with other parts of the business will also be key.
Responsibilities :
- Creating compelling media angles, handling and developing relationships with journalists, and media monitoring
- Producing content; writing/editing press releases, social media content, PR articles, briefing documents, media responses, PR proposals
- Handling media-related activities: inquiries, interviews, roundtables, press events, familiarisation trips, PR partnerships, PR booking
- Acting as a key point of contact for clients and to own and lead specific projects as well as day to day account activity
- Playing a key role in the research, planning and development of campaigns and driving these forward
- At least three years of relevant experience in Communications Marketing and/or related fields including research, advertising, management consulting, media and publishing
- A bachelor’s degree in a relevant field from an accredited college or university
- Excellent attention to detail, verbal and written skills, ability to articulate point of view with confidence and gravitas
- Desire to work as part of a large team in a busy, fast paced and highly motivated working environment
- Ability to service multiple clients and manage workload whilst supporting junior team members
- Team player that can manage both up and down and take overall responsibility of day-to-day client deliverables
- Experience of integrating and collaborating with different practices / teams on cross-business work
- Interest in current affairs, news, international business, and consumes media in all forms
- Solid and practical understanding of earned, owned, paid and social media, and how to incorporate these channels into communications programs
- Fluent in both Vietnamese and English
- Entrepreneurial spirit - willingness to ‘get stuck in’ and make the most of opportunities
MIBS là một công ty Agency về Event & Communication, được thành lập với mục đích đổi mới các giải pháp và nâng cao hiệu quả cho các vấn đề của khách hàng, với mong muốn trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của khách hàng. Cam kết mang lại giải pháp hiệu quả chính là yếu tố nền tảng không ngừng phát triển trong từng loại hình dịch vụ khi mang đến cho khách hàng. Chúng tôi luôn tin tưởng với sự cống hiến đó sẽ giúp khách hàng giảm thiểu những vấn đề trong qui trình kinh doanh, nhằm giúp khách hàng tập trung vào những mục tiêu chủ đạo và gia tăng hiệu quả kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2012: Công ty được thành lập
Mission
Đổi mới các giải pháp và nâng cao hiệu quả cho các vấn đề của khách hàng, với mong muốn trở thành một đối tác được tin cậy và là sự lựa chọn hàng đầu của khách hàng.