Mô tả công việc
- Execute customer and competitor market survey programs
- Prepare activity plans and schedules to define specific goals and plan sales communication.
- Introduce the service features, promotions of the Restaurant to potential customers.
- Expand relationships with potential customers with food needs.
- Expanding the cultural - culinary market.
- Regularly update and report to the Hotel Manager.
- Perform a number of other functions and tasks assigned by direct management.
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal.
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge.
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Number of years of experience: Requires at least 1 year of experience in the same position at restaurants.
- Minimum position of experience: Having worked as a supervisor or manager of Sales/Marketing at a restaurant.
- Education: College graduate or above. Preference will be given to candidates with a degree in Commerce, Business, Marketing. Good-looking appearance, confident communication.
- Foreign languages: Fluent in English.
- Informatics: Proficient in using office computers (Word, Excel, Power Point).
- Skills required: Having diplomatic skills, creativity, self-confidence, dynamism, sense of responsibility, working independently and under high pressure at work. Skilled in Sales, Negotiation, Persuasion, Contract Negotiation with Customers.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH IGEA VIỆT NAM đánh dấu sự có mặt vào năm Tháng 7 năm 2015. Là một trong những nhà sản xuất chuyên nghiệp hàng đầu tham gia vào sản xuất nghiên cứu , phát triển và cung cấp sản phẩm nội thất văn phòng, khách sạn và gia đình … được đánh giá cao nhất tại thị trường nội thất Việt Nam.
Từ ý tưởng đem sản phẩm mới lạ và tinh tế của IGA đến mọi gia đình Việt. Nôi thất IGA đã được sự tin cậy và đánh giá cao của người tiêu dùng và đối tác trong,ngoài nước hiện nay.