Việc làm Ilaby Việt Nam

Cập nhật 24/10/2024 21:37
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Ilaby Việt Nam
Customer Services Executive (09 Months Temp - 3Rd Party Contract)
Ilaby Việt Nam
52 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 10/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 3 Tòa nhà President Place, 93 Nguyễn Du, Phường Bến Nghé, Quận 1, HCM

Mô tả công việc

1/ E-warranty activities:
Keep tracking of E-warranty daily activities and provide support escalation from Call Center/ASC/related Depts.
Coordinate with Team Leader and QA to keep tracking of daily Call Center - CC activities to be aligned with current procedures and company's policies.
Escalate to higher levels/related Depts to get advice in special cases to ensure the operation smoothly.
Extend warranty period to support complaint handling (long repair time, ...)
Find out risk potentials, escalate proposals to limit risks. Work closely with IT team to fix errors. Enhance system related to EW.
Contribution to build/ revise the E-warranty processes, train CC agents for revised EW processes.
2/ Sales team support related to E-Warranty:
Extend Dealer stock period/ EW activation period following to each dealer scheme & ad hoc cases with DM approved to ensure Dealers can sell out confidently, increase bonding between Sales team & Dealers.
3/ My Sony Project/ Loyalty Program/ MKT campaign related to E-Warranty:
Manage product master & warranty period to build up auto activation & working/registering with Insurance Co. for each campaign.
Activate & extend warranty time for campaigns requirements.
Work closely with MKT team to solve warranty issues.
Monthly check & support Service Operation Control team to ensure accurate financial posting.
4/ Service - Marketing Activities:
Cooperate with relating teams to prepare and issue licenses to service partners/ DOITs for service marketing activities.
Monitor & support related activities to ensure good results (organize trainings, visiting authorized service centers - ASCs, coaching ASCs to align with guideline...)
Daily follow up & flexibly support online orders successfully.
5/Customer Retention Administration:
Handle documents related to Extended Warranty
Handle other jobs when necessary.

Yêu cầu công việc

Bachelor's degree
At least 1 year at customer service field
English in Communication level.
Good in Microsoft Excel and logical thinking.

Quyền lợi được hưởng

Máy tính xách tay
Will be shared
Điện thoại
Will be shared
Xe đưa đón
Will be shared
Xem thêm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Ilaby Việt Nam
Ilaby Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty TNHH ILABY VIỆT NAM chính thức hoạt động trong lĩnh vực Thời trang trẻ em từ ngày 18/09/2018.
Với mong muốn trở thành người đồng hành cùng mẹ mang yêu thương tới con, cái tên ILABY ra đời từ ý nghĩa đó.
ILABY là từ cách điệu viết tắt từ cụm từ: “I love baby” – gửi trọn tình yêu thương gửi đến các bé – nơi chắp cánh cho những thiên thần được tỏa sáng ở bất cứ đâu khi con xuất hiện.
Trải qua hai năm hoạt động, ILABY luôn nỗ lực không ngừng trong việc đa dạng hoá các dòng sản phẩm đến tay người tiêu dùng.

Những nghề phổ biến tại Ilaby Việt Nam

Bạn làm việc tại Ilaby Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ilaby Việt Nam

Ilaby Việt Nam

Click để đánh giá