Mô tả công việc
• Understand deeply the account operation on Alibabacom
• Consulting and training customers on how to operate accounts via zalo, email, phone... to ensure customers operate accounts in the best way
• Interface with other departments for the best possible co-operation and utilization of resources, e.g Operations Leader, Export Leader for efficient supply of services and upgrading procedures,
• Receive the latest information and events from Alibaba to inform customers.
• Work as a translator for managers when required.
• When customers have problems, in charge of contacting Alibaba to help solve them.
• Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
• Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
• Responsible for the efficient and professional daily operation of the Service Team, both in terms of staff performance and operational systems
• Build short-term and long-term plans for Service Representative based on company sales target, including staff resources, staff training, functioning procedure improvement,...
• Ensure well-functioned administrative procedures in the Department, including correct and timely reporting
• Analyze advertisement campaign's performance data to help customers
• Lead the development of customer excellence projects, programs, and processes intended to help the organization understand, analyze, and create a positive customer experience along with every touchpoint
• Research on customer experience and innovation in terms of best practices, methodologies, and tools applied within and beyond the e-commerce industry
• Gather intelligence related to the needs and wants of current and targeted customers; design and integrate systems and processes to support the collection and synthesis of customer feedback
•Identify innovation opportunities in customer experience, develop and prioritize initiatives with business leaders and stakeholders that will encourage differentiation and customer loyalty
• Develop measurement tools, as well as change and communications programs, to continuously improve the adoption of best practices throughout the organization
• Work closely with other business functions to incorporate customer experience strategies and seek out opportunities to improve the customer experience
Yêu cầu công việc
• Enthusiastic, honest, and responsible.
• University Graduation
• Proficient in Chinese with 4 skills of listening, speaking, reading, writing (for CSR Chinese positions)
• Proficient in English is a must
• Priority has experience in the same position
• Ability to work independently and withstand high work pressure.
• Proficient in Word, Excel, and PowerPoint
• Effective communication and teamwork skills.
• Ability to stay calm when customers are stressed or upset.
• Experience working with customer support.
Quyền lợi được hưởng
• Salary: 10 million-14 million (deal based on ability)
• Full salary social insurance, health insurance, unemployment insurance according to state law
• Leave: 12 days of leave/year and 3 days of sick leave
• Participate in training sessions, programs, events, team building, YEP
• Working hours: 8:30 - 17:30, Monday to Friday
• Welfare: There is a clear quarterly KPI bonus policy
Work location: Sala Urban Area, No. 21 B4 Street, An Loi Dong Ward, District 2, City. Thu Duc.
Innovative Hub là đại lý ủy quyền Alibaba.com tại Việt Nam với HỆ THỐNG, DỊCH VỤ và THƯƠNG HIỆU quốc tế từ Singapore. Innovative Hub cung cấp dịch vụ Thương Mại Điện Tử cho các doanh nghiệp SMEs cả B2B lẫn B2C.
Innovative Hub được thành lập vào năm 2016 với tư cách là Đối tác dịch vụ toàn cầu của Alibaba.com tại Singapore trong 3 năm, chúng tôi đã phục vụ hơn 1000 doanh nghiệp vừa và nhỏ tại Singapore và chuyển đổi số thành công các hoạt động kinh doanh truyền thống của các doanh nghiệp thông qua Alibaba.com. Sứ mệnh của Innovative Hub là chuyển đổi số các doanh nghiệp để kinh doanh trên toàn cầu, chúng tôi cung cấp các dịch vụ chuyên về nền tảng Thương mại điện tử để giúp các doanh nghiệp vươn ra khỏi các hình thức kinh doanh truyền thống trước đây.
Innovative Hub tiếp tục tăng trưởng và phát triển thông qua cung cấp các dịch vụ tư vấn chuyên nghiệp về chuyển đổi số cho các doanh nghiệp. Với sự phát triển không ngừng và câu chuyện thành công của chúng tôi tại thị trường Singapore, chúng tôi đã tiếp tục mở rộng ra khu vực và toàn cầu. Việt Nam chính là thị trường mở rộng đầu tiên của Innovative Hub và sẽ tiếp tục phát triển với tốc độ ổn định với tầm nhìn: Trở thành đối tác chiến lược và đáng tin cậy nhất trong chuyển đối số của các doanh nghiệp ở Đông Nam Á-Thương Mại Điện Tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành