Support the implementation and ensure that the requirements of the Quality Management System are put into practice on a permanent basis.
Develop, implement, and maintain a robust reporting system of company performance to AC management at appropriate intervals.
Lead to implement the organization problem solving process and system.
Implement internal audit activity with records, follow up and verify effectiveness of corrective actions.
Ensure APQP and PPAP process is followed for new products and models. Assist as necessary on completion of process flow charts, FMEA and control plans for the product.
Interface with Technical Department on Work Instruction development, proper inspection and gauging frequencies, and process doc. as required.
Planning, supervision, lead implementation of QC tools
Monitor tester performance and analyze recorded data to prevent failure during production.
Manage the operation of quality test and inspection and liaison programs
In charge of all customers' returns/complaints & keep track of all 8D and provide timely update status of corrective action / 8D
Cooperate with counterpart in AC Europe on product quality issue and customer satisfaction.
Assist Technical Manager and Customer Services in warranty analysis and return sales from customer plants as required
Support the implementation and ensure that the requirements of the Quality Management System are put into practice on a permanent basis.
Develop, implement, and maintain a robust reporting system of company performance to AC management at appropriate intervals.
Lead to implement the organization problem solving process and system.
Implement internal audit activity with records, follow up and verify effectiveness of corrective actions.
Ensure APQP and PPAP process is followed for new products and models. Assist as necessary on completion of process flow charts, FMEA and control plans for the product.
Interface with Technical Department on Work Instruction development, proper inspection and gauging frequencies, and process doc. as required.
Planning, supervision, lead implementation of QC tools
Monitor tester performance and analyze recorded data to prevent failure during production.
Manage the operation of quality test and inspection and liaison programs
In charge of all customers' returns/complaints & keep track of all 8D and provide timely update status of corrective action / 8D
Cooperate with counterpart in AC Europe on product quality issue and customer satisfaction.
Assist Technical Manager and Customer Services in warranty analysis and return sales from customer plants as requiredYêu Cầu Công Việc
Knowledge about mechanical and composite is preferred (Carbon fiber-resin)
Bachelor's degree or higher in engineering field
Experience in the position Quality Engineer Automotive Industry is a plus
Knowledge about Lean Management
Good Microsoft Office user skills
Good English communication skills
Certified Auditor on VDA 6.3 or IATF 16949 internal auditor is a plus
Good english and knowledge of GD&TChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Được thành lập bởi Tập đoàn Jinyu Tire - một doanh nghiệp chuyên nghiên cứu phát triển sản xuất lốp xe du lịch, lốp xe tải, lốp xe bus của Trung Quốc.
Tập đoàn Jinyu Tire được thành lập vào năm 1995 có trụ sở chính ở Thanh Đảo, Trung Quốc với vốn điều lệ là 500 triệu USD, hiện có 3 nhà máy sản xuất.
Tháng 2/2020 nhà máy Việt Nam được khởi công xây dựng với vốn điều lệ là 70 triệu USD, dự kiến sản lượng trung bình 2 triệu lốp TBR trong giai đoạn 1 và giai đoạn 2 (chưa cập nhật). Công ty đang hướng đến mô hình sản xuất tự động hóa, hiện đại hóa và sử dụng các công nghệ tân tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
Là nhà cung cấp cho khách hàng sự trải nghiệm và sản phẩm có giá trị tốt nhất, đáng tin cậy trong ngành công nghiệp lốp xe thế giới