Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Reporting to the E-Merchandise Manager you will be responsible for :
Leadership & Team Management
- Lead and mentor the e-merchandising team, fostering a collaborative environment.
- Develop and implement account management strategies and business plans to grow assigned group of 10-15 group brands.
- Encourage innovative thinking and the sharing of best practices to drive continuous improvement within the team.
- Facilitate team meetings and brainstorming sessions to ensure alignment on goals and strategies.
E-Merchandising Strategy
- Develop and implement strategies for product assortment, placement, and promotions to optimize online sales and enhance customer experience.
- Analyze market trends and customer behavior to inform merchandising decisions.
Content/Concept Management
- Oversee the creation and management of compelling product descriptions, images, and other content to enhance product visibility and appeal.
- Ensure that all product listings are accurate, up-to-date, and optimized for search engines.
Collaboration
- Work closely with Service Management Team to report activities and participate in periodic business reviews.
- Build strong relationship with brands & accounts as valued partner to drive Ecommerce growth sustainably.
Performance Analysis
- Determine performance metrics and deliver comprehensive trend knowledge & industry insight to drive group brand performance in terms of traffic, service revenue, shopper experiences, E-Commerce share, ranking of brand within platform, brand penetration in E-Commerce and year-over-year growth.
- Prepare regular reports and presentations on merchandising performance for stakeholders.
Yêu Cầu Công Việc
To succeed in the role, you should ideally have:
• Minimum 3 years of work experience in e-commerce/retail, ideally in the industry, minimum 1 year of managing team. Experienced in Marketing Team is a plus.
• Analytical mind, excellent problem-solving skills, and business acumen.
• Outstanding communication skills and people management capacity, able to build rapport, earn trust with key stakeholders and mange Head-level efficiently from large to multinational companies
• Demonstrated ability to operate both strategically and tactically in a high-energy, fast-paced environment
• Strong teamwork and interpersonal skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập bởi Tập đoàn Jinyu Tire - một doanh nghiệp chuyên nghiên cứu phát triển sản xuất lốp xe du lịch, lốp xe tải, lốp xe bus của Trung Quốc.
Tập đoàn Jinyu Tire được thành lập vào năm 1995 có trụ sở chính ở Thanh Đảo, Trung Quốc với vốn điều lệ là 500 triệu USD, hiện có 3 nhà máy sản xuất.
Tháng 2/2020 nhà máy Việt Nam được khởi công xây dựng với vốn điều lệ là 70 triệu USD, dự kiến sản lượng trung bình 2 triệu lốp TBR trong giai đoạn 1 và giai đoạn 2 (chưa cập nhật). Công ty đang hướng đến mô hình sản xuất tự động hóa, hiện đại hóa và sử dụng các công nghệ tân tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
Là nhà cung cấp cho khách hàng sự trải nghiệm và sản phẩm có giá trị tốt nhất, đáng tin cậy trong ngành công nghiệp lốp xe thế giới