Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Analyze training needs and develop training plans
Compile and update training materials
Support the development and monitoring of training process improvements, and be responsible for implementing the plan
Evaluate the effectiveness of training programs and propose improvements
Research and suggest other training programs to improve the quality of human resources
Monitor and evaluate the work efficiency of employees after completing the training program
Other tasks as assigned by superiors
Yêu Cầu Công Việc
Graduated from University with majors: Human Resource Management, Pedagogy, Training, etc.
Priority for candidates have at least 1 year experience of in the training field. Good understanding of training work, training processes.
Good English
Good communication and presentation skills
Ability to arrange time and work scientifically to avoid delays
Good individual and teamwork skills to complete the work in the best way
Logical thinking skills, ability to build strategies, methodical and coherent plans
Proficient in office computing (Excel, Word, PowerPoint)
Honest, progressive, eager to learn, passionate about the training field.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
Annual health check
Provide to free meals
Benefits for birthdays, weddings, funerals, maternity, children, seniority...
Free distribution of uniforms and labor protection for each job position
Free shuttle bus routes from HCM, Bien Hoa, Hac Dich, Ba Ria, Vung Tau to Phu My office and vice versa - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Employees regularly participate in training courses to improve their qualifications
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon ~ Fri (8:00 ~ 17:00)
- Phúc lợi:
Tet bonus
Consider to increase annual salary based on capacity
Pay social insurance according to the Law, in addition to supporting accident insurance, health insurance
Free accommodation for remote employees - Ngày nghỉ:
National holidays and New Year holidays according to the Law, plus additional days off on company birthday, Mid-Autumn Festival, and Christmas
- Lương: 13 Tr - 20 Tr VND
Kohnan chúng tôi là doanh nghiệp hoạt động về lĩnh vực Home center với quy mô 300 cửa hàng tại Nhật Bản.Home Center là cửa hàng bày bán những mặt hàng nhằm mục đích cải thiện sinh hoạt và đời sống.
Tại Konan Shoji, triết lý quản lý của chúng tôi là đóng góp cho khách hàng và xã hội, tìm kiếm hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân viên cũng như nỗ lực phát triển doanh nghiệp. Đứng ở vị trí của khách hàng, chúng tôi sẽ luôn tiến về phía trước đồng thời hướng tới tương lai.
- 1.Chúng tôi đặt ý tưởng và hành động của mình từ quan điểm của khách hàng lên hàng đầu.
- 2. Chúng ta sẽ kết hợp sự phát triển của công ty với hạnh phúc của nhân viên bằng cách cải thiện năng suất.
- 3. Chúng tôi cam kết quản lý chi phí thấp.
- 4. Chúng tôi chú trọng đến công nghệ, cơ chế, hệ thống và không ngừng nỗ lực cải tiến chúng.
- 5. Chúng tôi sẽ thoát ra khỏi lối mòn và cố gắng cải thiện và cải cách mỗi ngày.
- 6. Chúng tôi sẽ chuẩn bị cho tương lai đồng thời giải quyết tình hình hiện tại.