Việc làm Công Ty TNHH Minigood

Cập nhật 22/11/2024 20:54
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Minigood
Route-To-Market Executive
Công Ty TNHH Minigood
25 việc làm 10 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 09/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

JOB SCOPE & CORE DELIVERABLESAs Route-To-Market Executive, you are support & coordinate with RTM Manager in implementing & sustaining the whole agenda of RTM (Field Force Execution, DMS, Training ...) at respective location:- Align and cooperate with RSM/SS to roll out and deploy RTM initiatives (RTM plan, Routing, Distributor)- Analyze, evaluate, and assist Sales Team to develop and deploy right RTM model and Sales team performance management and development.- Ensure performance of RtM execution plan by regionPERIMETERS OF THE JOB Number of reports (direct & indirect): 0RESPONSIBILITIES - WHAT DOES SUCCESS LOOK LIKE?1. RtM Support (50%)- Task & Project: Ensure the effectiveness of implementation planning by Channel (GT/MT) and Region, RTM projects:• Ensure projects are implemented effectively (North Galaxy, Horeca)• Optimize sales resource allocation (Headcount) follow by RtM standard.(Optimise Cost-to-Serve)• Follow up and analyze projects to keep timeline on-track (by week, by month...) and propose improvement plan for ineffective regions.• Consolidate sales forecast (Weekly pattern) - Report: • Consolidate GT KPIs reports (RtM update, Sales KPI...) and MT KPIs reports (ASO, OSA, SOD, SOS) as well as analyze the data/facts to give insightful action plan to RTM • Maintain report of performance of sales at locations.2. Sales Cap Support (30%)- Deploy training program through E-Learning (CLS system).- Support newcomers in joining and learning in the CLS system (RtM Model, DMS system, etc.).- Report on the training program.- Manage communication design platform for internal communication.- Facilitate training sessions (in charge of training logistics: finalizing participants, printing materials, booking rooms/hotels, etc.).3. Others (20%)- Support sales conference/ event/ meeting as required. - Other tasks assigned by Line Manager

Yêu cầu công việc

1. Requirements- University degree in equivalent.- Minimum 2 of experience acquired at the same level in field go-to-market with an international FMCG, dairy or food.- Proficiency in both Vietnamese and English languages.2. Skills- Have proven track record and growth of sales position with specific record in Route-to-market & distribution model.- Able to present with peers.- Energetic, organized, dynamic, self-driven, result and solution oriented.- Good communication, initiative, and priority setting.

Quyền lợi được hưởng

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Minigood
Công Ty TNHH Minigood Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
96 Cao Thắng, Phường 4, Quận 3

Minigood là chuỗi cửa hàng bán lẻ mang Phong Cách Hàn Quốc. Là thương hiệu được yêu thích tại nhiều quốc gia, Minigood sở hữu hơn 1000 cửa hàng và hơn 20 cửa hàng tại Việt Nam. 

Với mục tiêu trở thành thương hiệu nổi tiếng hàng đầu thế giới về hàng tiêu dùng

Không ngừng cung cấp sản phẩm chất lượng, sáng tạo, giá tốt cho người tiêu dùng trên toàn thế giới.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Minigood

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Minigood? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Minigood

Công Ty TNHH Minigood

Click để đánh giá