Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Purpose: Soley to facilitate sourcing and procurement activities as they relate to customers sales inquiries.
Review customer RFQ information to ensure validity and completeness before sending RFQ to suppliers.
Troubleshoot information gaps between RFQ information, Customer Understanding, Supplier Understanding and Internal Understanding.
Maintain organization of information while managing multiple inquiries simultaneously.
Work in constant communication with supplier base ensuring rapid timelines are kept for quotation submissions.
Collaborate with strategic sourcing team about realistic costs to submit to EMS sales team.
Negotiate optimal pricing for initial quotations, intermediary quotations, and final quotations.
Coordinate with EMS sales team to ensure timely deliverables are met related to costing for all materials of each inquiry.
Thinking flexibly in a dynamic environment as no two inquiries will be the same, so unique solutions will need to be provided regularly.
Confidence to pick up the phone or schedule meetings with leadership to resolves issues immediately when there is a barrier to execute a deliverable.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors Degree – Preference: Business Management, Supply Chain, International Trade.
- Experience Required
2 Years Minimum – with proven portfolio of successful executions related to Job Duties above.
3 Years Preferred – with experience in strategic sourcing / procurement.
5 Years Optimal – with leadership experience.
- Knowledge Required
Sourcing
Commodity Experience
Financial Acumen Related to Manufacturing
English Language (it’s the common language used at FRIWO)
Preferred – Mandarin speaking – but not required
- Skill Requirements
Strong Skillset in Microsoft Excel and PowerPoint
Soft and Hard Skills Working with International Teams
Time Management
Task Prioritization
Negotiation
Forward Thinking
Ambitious
Determined
Curious
Inquisitive
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng