Mô tả công việc
POSITION SUMMARY:
Answer incoming phone calls primarily from external callers in a timely and professional manner that reflects highly on the hotel and brand.
RESPONSIBILITIES:
- Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously.
- Record and controls accurately wake up calls.
- Page guests in co-operation with concerned departments.
- Record all entries on traffic sheets.
- Assist guests with international calls and directory queries.
- Call guests by name whenever possible.
- Page staff member when requested.
- Abide by principles of guest privacy.
- Handle guests’ needs or requests and reports complaints to the Call Center Manager.
- Report on logbook daily.
- Bill call costs.
- Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers.
- Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations.
- Advise defects on switchboard equipment to Manager.
- Maintain a clean work environment.
- Attend to all guest queries and requests promptly.
- Maintain detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system.
- Maintain detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard.
- Maintain Hotel Information.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiate
Yêu cầu công việc
ABILITIES / KEY COMPETENCIES / SKILLS:
- Good communication skills.
- Good Interpersonal Skills.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
- Fluent in English.
- Second foreign language is preferred.
EDUCATION / CERTIFICATES / EXPERIENCE:
- High School or Vocational Certification in Hotel Management, Business Administration, English or related field.
- 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Yêu cầu hồ sơ
Sheraton là một trong 30 thương hiệu nổi tiếng thuộc sở hữu của Tập đoàn Marriott International với hơn 6.000 khách sạn tại hơn 122 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới. Sheraton Saigon Hotel & Towers là khách sạn 5 sao hàng đầu tọa lạc tại vị trí chiến lược ngay trung tâm khu kinh doanh và giải trí của Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Sheraton, chúng tôi cam kết nỗ lực hết mình để đảm bảo khách của chúng tôi có kỳ nghỉ tốt nhất có thể. Các cộng sự của chúng tôi được dành riêng để cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ cao nhất. Chúng tôi vượt xa để bạn cũng có thể. Các giá trị cốt lõi của chúng tôi là: Đặt con người lên hàng đầu, theo đuổi sự xuất sắc, đón nhận sự thay đổi, hành động chính trực và phục vụ thế giới của chúng ta. Chúng tôi sẽ cung cấp cho các ứng viên thành công những phúc lợi hấp dẫn, điều kiện làm việc tuyệt vời, môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến nghề nghiệp và cơ hội đào tạo đa dạng.
Review Sheraton Saigon Hotel & Towers
Nơi làm việc tuyệt vời
Thực tập sinh tốt nghiệp
Nơi tuyệt vời để thực tập ngành Khách sạn