Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Essential Functions/Responsibilities:
- Support requests for Sales
- Support tasks such as MOQ override, No Charge Orders, Miscellaneous Billings, new customer set-ups, FSE linking responsibilities, Credit Hold, etc
- Complete mainstream pricing requests related to quote renewals, pricing and delivery, and spreadsheet pricing.
- Provide accurate information about products, services, and company policies.
- Fulfill all daily customer requests via the main phone rotation, chats, and eTickets including, but not limited to, new customer purchase orders, expedite needs, order maintenance, account setup, and general frequently asked questions
- Resolve customer issues, complaints, and concerns efficiently and effectively
- Coordinates expedite requests between the customer and Samtec via email or the website.
- Collaborate with other departments to resolve complex customer issues.
- Assist as Backup for Communications staff when needed
- Review customer setups daily, researching customer website information to verify customer data, and ensure that accurate and complete account information has been entered.
- Perform routine maintenance on customer accounts, including but not limited to, company name, physical address, and customer specific flags
- Fulfill requests for new customer samples and purchase orders via customer portals, EDI, order entry queue, and the website
- Review customer purchase orders for special instructions and quality requirements, coordinating with the compliance team as needed.
- Process and maintain customer change order request
- “The responsibilities as defined are intended to serve as a general guideline for this position. Associates may be asked to perform additional tasks depending on strengths and capabilities”
Yêu Cầu Công Việc
Required Experience:
- 3 – 5 Years’ Experience in a Customer Service environment is preferred
- Proficient in Microsoft Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- Excellent written and verbal communication skills
- Excellent organizational and follow up skills
- Effective time management skills with the ability to manage multiple tasks
- Strong interpersonal skills and ability to work well with a team
- Demonstration of flexibility, innovation, customer service, and ability to create win/win solutions
- Must be able to sit/stand for at least 90 consecutive minutes, and not suffer from any sensory deprivation and/or paralysis of the limbs
- Proficient written and verbal communication skills in English
Education:
- BS in Business or relevant field is preffered
Training required:
- On the job training as appropriate
Languages: English - compulsory, Chinese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Sheraton là một trong 30 thương hiệu nổi tiếng thuộc sở hữu của Tập đoàn Marriott International với hơn 6.000 khách sạn tại hơn 122 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới. Sheraton Saigon Hotel & Towers là khách sạn 5 sao hàng đầu tọa lạc tại vị trí chiến lược ngay trung tâm khu kinh doanh và giải trí của Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Sheraton, chúng tôi cam kết nỗ lực hết mình để đảm bảo khách của chúng tôi có kỳ nghỉ tốt nhất có thể. Các cộng sự của chúng tôi được dành riêng để cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ cao nhất. Chúng tôi vượt xa để bạn cũng có thể. Các giá trị cốt lõi của chúng tôi là: Đặt con người lên hàng đầu, theo đuổi sự xuất sắc, đón nhận sự thay đổi, hành động chính trực và phục vụ thế giới của chúng ta. Chúng tôi sẽ cung cấp cho các ứng viên thành công những phúc lợi hấp dẫn, điều kiện làm việc tuyệt vời, môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến nghề nghiệp và cơ hội đào tạo đa dạng.
Review Sheraton Saigon Hotel & Towers
Bạn có cơ hội được đào tạo ở các phòng ban khác (GL)
Mức lương khá; môi trường ít căng thẳng (GL)
Mọi người đều rất tận tâm giúp đỡ lẫn nhau (GL)