This role is managing the performance of the Premium Collection team in alignment with approved policies, guidelines, and objectives. The goal is to serve customers effectively and efficiently.
Job Responsibilities
Ensuring excellent customer service throughout the policy lifecycle. This contributes to customer retention, higher paid rates, increased customer satisfaction, attracting new customers, and enhancing the company’s image and brand.
Key Responsibilities
- Processing: Ensure that customer payments are processed accurately according to the Premium Collection Manual and Guidelines. Maximize team performance to achieve business-as-usual KPIs and objectives.
- Complaint Resolution: Collaborate to swiftly and effectively address customer complaints related to operational issues.
- Operating Manual Updates: Keep the Operating Manual up-to-date and communicate changes effectively to relevant parties. Ensure quality control, risk management, and compliance.
- Collaboration: Coordinate with other teams in Operations and various departments across the company to solve problems effectively.
- Process Transformation: Drive process improvements to enhance operational efficiency. Understand and effectively utilize resources of our large-scale service network, provided by internal systems, departments, policies, and procedures. Team Development: Foster team growth, improve productivity, and maintain high-quality standards.
This Role Is
- To drive Premium Collection performance, ensure the team operates smoothly to achieve business objectives.
- To effectively collaborate with other sections to ensure timely project implementation and the attainment of expected results.
Qualifications / Bằng Cấp
- University Graduate in Finance, Banking, Insurance. Having MBA is a strong advantage.
- Minimum 8-year experience in Life Insurance, Banking or Financial services sector including 5 years in management.
- Knowledge: Management, Life Insurance, Project Management, in-depth knowledge of local and national government, Office computer
- Skills: Problem solving, judgment, communication, crisis & conflict management, decision making, analytical thinking, adaptability, customer oriented, negotiation, presentation, project management and process improvement.
- Leadership: Strong leadership capabilities including strategic & commercial acumen, execution excellence, leading innovation and change, integrity, customer centricity, collaborative teamwork, and talent development; proven ability to set targets, and motivate teams to deliver goals in a high performing culture.
Với 24 năm thành lập và phát triển, LONG THANH PLASTIC là một trong những công ty hàng đầu Việt Nam về các sản phẩm nhựa công nghiệp và nhựa gia dụng. Với hệ thống máy móc và trang thiết bị hiện đại, áp dụng công nghệ sản xuất tiên tiến nhất trên thế giới, cùng với đội ngũ CB-CNV lên đến hơn 800 người. Các sản phẩm chủ yếu cung cấp cho các khách hang lớn như: Coca Cola, Heineken, Number 1, Tiger, Bia Sài Gòn, Lavie… LONG THANH PLASTIC đã và đang có sự chuyển mình mạnh mẽ hiện đang mở rộng thêm hai xưởng sản xuất, đầu năm 2018 sẽ đi vào hoạt động nhằm đáp ứng các đơn hàng quốc tế Dù bạn đang là sinh viên mới ra trường, hoặc bạn là một chuyên gia hay nhà quản lý nhiều kinh nghiệm - Hãy gia nhập vào ĐOÀN THUYỀN LONG THÀNH PLASTIC của chúng tôi và cùng chúng tôi chuyển động thế giới.
Review LONG THANH PLASTIC
Nơi làm việc vui vẻ, thoải mái, lãnh đạo công ty tạo điều kiện cho nhân viên phát huy hết khả năng của bản thân
Công việc áp lực cao
Chưa cân bằng được công việc và cuộc sống,chế độ chưa cao,cơ hội thăng tiến thấp