Việc làm CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM

Cập nhật 07/11/2024 22:28
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM
Customer Marketing Executive - On Premise
CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM
18 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary

About Company:

Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.

Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.

At Suntory PepsiCo VietNam Beverage, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.

Job Summary:

To support overall KPI of assigned channel to Develop & Deliver Brands objectives per Channel/Customer (including volume, revenue, profitability etc) via Brand ITM activities, customer JBPs, insight based categories development/customer development actvities.

Job Responsibilities

  • Support to deliver Brands objectives and category development for assigned channel
  • Generate channel/ customer/shopper insights in related channel for assigned category.
  • Work with MKT/ CAT/ Account team to execute category/brand guidelines in related formats by customer based on category focus, brand J2BDs, consumer/shopper/customer insights and demand space to drive channel growth
  • Own execution new Launch plan and build New products in 6 months with KPI, tracking and action plans accordingly
  • Responsible for category development per sub channel: Pack/mix/Pricing & Promotion management and or portfolio initiatives
  • Tracking & monitoring the budget: D&A promotion, MKT fund, A&M, POSM production, TOT etc.
  • Customers JBP (Joint business plan)
  • Support and ensure for Insight-based Joint business planning activities per top customers, per ITM alignment
  • Responsible for customized big events of top customers (in JBP) fitting with channel insight/customer strategy, shopper insight & brand strategies
  • Work with Sales team to get feedbacks on plan and insights of market/ customers

Skills And Experience

  • Bachelor graduation in relevant majors.
  • Strong knowledge of MT/OP channel
  • Shopper Understanding per Sub Channel; Insight activator; Digital marketing understanding, Category Management & Development including Revenue mangagement
  • Brand marketing, customer marketing or sales experience in an FMCG environment
  • Capability in analysis channel/ brand/ price/ pack trends in related channel vs total industry.
  • Strategic thinking, strong analytical, problem solving skills
  • Strong communication/ interpersonal skills
  • Fluent in English & Computer skills (MS Office)
  • English

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:

REVLON _ một thương hiệu mỹ phẩm hàng đầu tại Mỹ, uy tín về mỹ phẩm, thuốc nhuộm tóc, nước hoa, sản phẩm chăm sóc da...Ngày nay, Revlon được bán trên 100 quốc gia trên 6 châu lục và Revlon được tin dùng như một thương hiệu toàn cầu dành cho cái đẹp https:// www.facebook.com / RevlonVietnam /
Sau thành công trong việc phân phối thương hiệu MỸ PHẨM REVLON và nhằm đẩy mạnh quy mô phát triển, Công ty TNHH MTV NLINK Việt Nam tiếp tục mở rộng phân phối các thương hiệu nổi tiếng khác trên thế giới: TWG TEA; AIMER;

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo chế độ chính sách của nhà nước.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team work
  • Party
  • Team building hoặc nghỉ mát hàng năm cùng công ty.

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2013, Công ty TNHH MTV NLINK Việt Nam đã thành công trong việc độc quyền phân phối thương hiệu MỸ PHẨM REVLON tại thị trường Việt Nam.

Mission

NLink Việt Nam xây dựng một đội ngũ nhân sự chuyên môn cao và có tâm với nghề, một môi trường làm việc lành mạnh, đoàn kết, chia sẻ, cùng nhau phát triển. Hướng tới chính sách đãi ngộ nhân sự xứng đáng, NLink Việt Nam là điểm đến cho những ai muốn phát triển bằng chính thực lực.

TẦM NHÌN

NLink Việt Nam là điểm đến cho những ai muốn phát triển bằng chính thực lực.

SỨ MỆNH

Nâng cao giá trị cuộc sống bằng cách mang tới sức khỏe cho mọi người.

Gia tăng giá trị của từng sản phẩm và sẵn sàng chia sẻ giá trị thu được cho khách hàng, nhân viên trong toàn Công ty, các đối tác và cộng đồng xã hội.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM

CÔNG TY TNHH NLINK VIỆT NAM

Click để đánh giá