Onpoint ★ 2.1

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Thương mại điện tử
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Onpoint

Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Nghiên cứu và Khoa học
Tài chính - Kế toán
Du lịch, khách sạn

Việc làm Onpoint

Cập nhật 03/12/2025 23:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Onpoint
Senior SaaS Solutions Consultant
Onpoint 2.1★
24 đánh giá 277 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 04/02/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 27B Nguyễn Đình Chiểu, Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Vietnam

Mô tả công việc

At OnPoint, we’re transforming e-commerce with our Opollo platform – a cutting-edge SaaS solution for order management systems (OMS). As a leading e-commerce enabler in Southeast Asia, we empower brands, retailers, and logistics providers with tools to automate processes, cut costs, and scale businesses sustainably.

If you’re passionate about e-commerce, technology, and sales, come join us and shape the future of eCommerce SaaS in Vietnam and SEA!


Sales Planning

• Develop and implement an annual sales plan with clear targets and strategies.

• Collaborate with marketing & internal to create effective outreach campaigns and account strategies.

• Continuously build and manage a robust sales pipeline.


Sales Execution

• Generate and qualify new business opportunities via multiple channels (email, cold calls, LinkedIn, etc.).

• Build relationships with prospects, deliver tailored product demos, and close deals.

• Manage the full sales cycle and ensure smooth handover to Customer Success for onboarding.


Market Development

• Conduct market research to identify high-potential clients and industry trends.

• Stay updated on competitor movements and adjust strategies accordingly.

• Represent Opollo at industry events to build relationships and brand presence.


Channel Management & Lead Cultivation

• Promote Opollo’s website, LinkedIn, and Facebook to generate and nurture leads.

• Collaborate with marketing to optimize these channels for lead conversion.

Yêu cầu công việc

Required Skills & Experience:

• Minimum of 2+ years in B2B sales, ideally within SaaS, e-commerce, or logistics.

• Proven track record of generating leads and converting them into successful deals through consultative selling.

• Strong communication skills in both Vietnamese and English, written and verbal.

• Ability to prioritize and manage multiple tasks effectively in a fast-paced, high-growth environment.


Preferred Qualifications:

• Experience selling SaaS solutions to e-commerce sellers, brands, or logistics companies.

• Familiarity with e-commerce workflows, OMS, and logistics operations.

• Experience with value-based selling methodologies.

• Strong organizational skills and the ability to coordinate with cross-functional teams.


Personal Attributes:

• Self-motivated, goal-oriented, and driven to exceed sales targets.

• Strong problem-solving mindset with a focus on delivering solutions that drive client success.

• Ability to thrive independently and collaboratively in a fast-paced, evolving environment.

• “Can-do” attitude with a passion for continuous learning and growth.


Benefits

• Monthly incentives

• Allowances

• Work from home 1 day/week

• Full package insurance

• Premium health insurance

• Flexible check-in/check-out

• Tet, performance bonus

Quyền lợi được hưởng

Premium Insurance
15 Annual Leave
Laptop provided
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
27B Nguyen Dinh Chieu, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.


Review Onpoint

2.1
24 review

Review Highlights

Cập nhật 11/03/2025

Ưu điểm

  • Lương khá cao và trả đúng hạn (71 reviews) 
  • Quy mô công ty lớn và là công ty có tiếng trong ngành (133 reviews) 
  • Được cấp Macbook 2020, học hỏi được nhiều kiến thức từ sếp (68 reviews) 
  • Rất hay có hot bonus, sale giỏi thì hot bonus còn nhiều hơn cả lương (102 reviews) 
  • Đồng nghiệp hòa đồng, thoải mái trong công việc (149 reviews)

Nhược điểm

  • OT khá nhiều, request OT hơi khó, OT ko được tính lương mà tính vào phép (197 reviews) 
  • Software development lifecycle không rõ ràng, onboard không có quy trình (282 reviews) 
  • Thiếu nhân lực khá nhiều, khiến khối lượng công việc lớn (144 reviews)   
  • Nhiều phòng ban nhưng chưa có sự kết nối chặt chẽ, gây khó khăn trong công việc (115 reviews) 
  • Quy trình làm việc chậm chạp, chưa đáp ứng được nhu cầu của nhân viên, không cho liên lạc để nhân viên liên hệ với C&B (183 reviews) 

11/07/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Làm với data nhiều, sẽ ngộp với các bạn mới vào (FB)

11/09/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ít được offer lên chính thức nha, mục đích vào kiếm kinh nghiệm thì được nè (FB)

08/10/2025
Kế toán nội bộ tại Hồ Chí Minh

ONPOINT thực sự cần có một quy trình

Những nghề phổ biến tại Onpoint

Bạn làm việc tại Onpoint? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Onpoint

Onpoint

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo