Việc làm Sáng Tâm

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sáng Tâm
HR & ADMIN TEAM LEADER
Sáng Tâm
40 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Perform a variety of daily HR operations:
Handle and process on-boarding and off-boarding process; arrange induction for new employees; support in filing/auditing of employee information records.
Supervise issuing Labor Contract, Service contracts,...
Proceed monthly payroll, bi-weekly incentive for sales agent, proceed payment and final payment report.
Manage PIT process including PIT registration for employee, monthly & yearly PIT declaration, working with tax authority for PIT matters.
Manage SHUI process including adding/removing SHUI for employee, providing all necessary report to Social insurance authority and work with them to solving all arising matters.
Assist the administration tasks (data/ information collection, information updating, tracking, ...) of the following areas: additional health insurance.
Prepare and submit compulsory reports (Labor report, Incident report...) to authority.
Control and make payment for business trip fee, travelling fee and other allowances of employee.
Carry out the ad-hoc task as assigned.
Perform Scheme of Policy, Compensation & Benefits
Recruitment: job posting, search CVs, make a call-check with candidate, arrange interview and internal discussion on final decision, make offer letter.
Administration & Facility Management:
Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes.
Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints.
Oversee facilities services, maintenance activities. Ensure operations adhere to policies and regulations (company policies, policies of fire prevention & fighting).
Support other departments in activities/events planning and implementing (Sales & MKT events, business trip, Tet gifts for partners...)
Handle and process on-boarding and off-boarding process; arrange induction for new employees; support in filing/auditing of employee information records.
Supervise issuing Labor Contract, Service contracts,...
Proceed monthly payroll, bi-weekly incentive for sales agent, proceed payment and final payment report.
Manage PIT process including PIT registration for employee, monthly & yearly PIT declaration, working with tax authority for PIT matters.
Manage SHUI process including adding/removing SHUI for employee, providing all necessary report to Social insurance authority and work with them to solving all arising matters.
Assist the administration tasks (data/ information collection, information updating, tracking, ...) of the following areas: additional health insurance.
Prepare and submit compulsory reports (Labor report, Incident report...) to authority.
Control and make payment for business trip fee, travelling fee and other allowances of employee.
Carry out the ad-hoc task as assigned.
Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes.
Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints.
Oversee facilities services, maintenance activities. Ensure operations adhere to policies and regulations (company policies, policies of fire prevention & fighting).
Support other departments in activities/events planning and implementing (Sales & MKT events, business trip, Tet gifts for partners...)Yêu Cầu Công Việc
4 years' experience in Human Resources, priority is given to candidates who have worked in Retail/FMCG industry.
Bachelor's Degree in Human Resources or related field
Attention to details and a good sense of confidentiality
Good command of communication
Good command of using Windows, Word, Excel and PowerPoint
Good command of English
Eager to learn and willing to assist employees in professional issues and problem.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô 10, đường số 2, khu công nghiệp Tân Tạo, Bình Tân

Hiện nay, Công ty TNHH Sáng Tâm chuyên bán các mặt hàng cao cấp đạt tiêu chuẩn như Valy, túi xách, cặp học sinh, các loại balo, túi du lịch, ngoài ra còn bán các mặt hàng bóp, ví, dây nịt, ...

Đặc biệt tất cả các mặt hàng này đều được nhập khẩu từ các nước: Singapo, Myanmar, Úc, Italy,... gồm các thương hiệu nổi tiếng như US POLO ASSN, ANTLER, SANTA BARBARA, HUSH PUPPIES,... dành cho valy và mặt hàng bóp ví dây nịt như ECHOLAC, POLO WORLD, RAV, KICKER,..

Các sản phẩm thời trang do Công ty TNHH Sáng Tâm cung cấp cho thị trường không những đạt chuẩn về chất lượng, đa dạng về chất liệu, mẫu mã, khách hàng sẽ còn ngạc nhiên về tính thẩm mỹ, hiện đại và năng động trong phong cách, kiểu dáng, các họa tiết thể hiện ở từng sản phẩm. Chúng tôi tin chắc rằng, với đội ngũ nhân viên có chuyên môn cao, chăm sóc khách hàng tận tình. Công ty TNHH Sáng Tâm luôn mang đến cho khách hàng những sản phẩm đẹp và chất lượng tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Sáng Tâm

Bạn làm việc tại Sáng Tâm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sáng Tâm

Sáng Tâm

Click để đánh giá