Việc làm SCIFATE VN

Cập nhật 24/09/2024 21:06
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SCIFATE VN
Senior Customer Service Officer
SCIFATE VN
44 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả Công việc

Job purpose:

  • Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL

Key responsibilities:

1. Loyalty & Customer Care Program:

  • Design and Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program - in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

2. New Sales and Persistency campaigns

  • Design and Implement Customer campaigns to push sales and persistency of MBAL - in collaboration with Sales Domain and FI Domain, MKT to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

3. Voice of customer Inbound/NPS/CSAT analysis to improve Customer service and Customer Journey:

  • Act as the OP’s representative supporting the CX teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
  • Analyze the Inbound (Customer and Sales) data through detailed customer journey maps illustrating all customer touch-points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
  • Participate in designing and improving customer journeys across traditional and digital channels.
  • Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.

Manage the Sales support activies

  • Manage sales support activities
  • Design process documentation and participate in training for the Sales Forces.

Yêu Cầu Công Việc

  • Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
  • Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.
  • Have experience as a customer experience officer, or a similar customer/admin support role.
  • A Bachelor's degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
WeWork Etown Central, 11 Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Scifate VN là Công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực IT phần mềm, lập trình tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trí "Chuyên gia lập trình máy vi tính" với các kỹ năng chuyên môn cao, IT phần mềm. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như BHXH, BHYT và du lịch khi làm việc tại Scifate VN

Những nghề phổ biến tại SCIFATE VN

Bạn làm việc tại SCIFATE VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SCIFATE VN

SCIFATE VN

Click để đánh giá