Mô tả công việc
• Guest Service Responsibilities : A key person in the lobby and is a reference for a guest staying in the Hôtel des Arts Saigon – MGallery Collection, make the lobby alive by the natural guest relationships and dynamism.
• Supervision of Concierge Operations : keep under control the day to day concierge activity during the shift. To ensure that each guest is taken care as soon as with warm welcome and greeting (car door opening, hotel door opening, luggage taken immediately & guiding the guest through the required direction)
• Active in Communication : working in a central area for the guest, he then have to be fully aware of the hotel information and internal procedures
• Training and Human Resources Management
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree from a reputable hospitality school
• At least 2 years of experience in a similar capacity with proven records
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM là công ty chuyển đổi kinh doanh dựa trên công nghệ hàng đầu. Với Giải pháp nơi làm việc doanh nghiệp đổi mới của mình, chúng tôi trao quyền cho các tổ chức áp dụng các khái niệm công việc kết hợp để nâng cao năng suất và tính linh hoạt. Giải pháp Kinh doanh Công nghệ của chúng tôi tập hợp công nghệ tiên tiến, chuyên môn sâu về quy trình theo chiều dọc và lực lượng lao động toàn cầu đa dạng để hỗ trợ khách hàng trong hành trình chuyển đổi kỹ thuật số và giải quyết hiệu quả những thách thức phức tạp nhất của họ.
Review SPS
Môi trường rất tốt để học hỏi và phát triển bản thân(IT)
Môi trường làm việc khá tốt(IT)
Môi trường làm việc(IT)