Mô tả công việc
- Assist in training within your department and to attend training sessions when requested in line with hotel requirements
- Hygiene control – Cleaning Schedule. Ensure that all records for the Criterion board are maintained.
- SOPs for all dishes are implemented with the aid of a Chef de Partie.
- Training of Commis – setting up a detailed training program with the Chef de Partie, Junior Sous and Sous Chef
- Attend all relevant meetings
- Be responsible for stocks and control of wastage, in according to company standards.
- Assist in maintaining and improving upon budgeted food cost
- Always provide a courteous and professional service and ensure that any guest complaints are promptly rectified and communicated to the head chef.
- Assist the head chef in the fulfilment of his or her duties in order to ensure the smooth running of the kitchen.
- Always maintain a high standard of personal appearance and hygiene.
- Maintain good working relationships with your own colleagues and all other departments.
- Be aware of the action to be taken in the event of fire.
- Carry out cleaning within your own department ensuring that hygiene and safety standards are maintained.
- Have a complete understanding of the hotel’s employee handbook and comply with the regulations contained within.
- Create and maintain an effective working relationship with colleagues and Managers.
- Be responsible for the ordering of all fresh produce and dry goods for kitchen use.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Bachelor’s Degree preferred.
Experience: A minimum 1 year experience in the similar role
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Công ty TNHH Suất ăn công nghiệp Thiên Hà Galaxy Catering chuyên về lĩnh vực suất ăn công nghiệp.
Trải qua 25 năm thành lập và phát triển Công ty đã không ngừng mở rộng và phát triển, hệ thống khách hàng trải dài từ Bắc vào Nam. Toàn bộ khách hàng hiện nay của Thiên Hà là các công ty nước ngoài hoặc công ty liên doanh. Trong đó, tập trung 90% là khách hàng đến từ Nhật Bản, Âu, Mỹ
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành