Mô tả công việc
• Responsible for achieving sales target
• Responsible for working shifts, timekeeping, assignment, and employee evaluation of the store.
• Train retail staff in product knowledge as well as how to communicate with customers to bring in revenue for the store.
• Build a good working environment for retail staff to match with the store as well as the company.
• Plan and organize requests of relevant departments to ensure store activities on time and effective.
• Receive and handle customer inquiries and complaints.
• Make daily, weekly, and monthly reports on revenue, goods, and personnel for the management to clearly catch up the business situation at the store.
• Strictly control goods, regularly count inventory to avoid loss of goods. Compensation for loss according to the company's regulations.
• Monitor the display, keep images at the store as VM guidelines/concept.
• Keep the entire store clean and tidy, orderly arrangement according to goods zones and comply with company regulations.
• Perform other assigned tasks of management.
Yêu cầu công việc
• Diploma or Degree holder in Business Administration or related disciplines
• At least 1-3 years related retail operations experience in equivalent level in retail, preferably fashion industry
• Fast learner, integrity and self-motivated and able to work under pressure
• Good team player with strong communications skills
• Detail oriented and possess a strong analytical mindset
• Good command of spoken and written English
• Familiar with Microsoft Office (Word, Excel & Power Point)
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
• 2 months probation with 100% of gross salary and SMUI
• 13th month salary and yearly bonus
• Full benefit package applied according to current Labor law.
• Professional and dynamic working environment in international company
• Healthcare insurance package and annual health check
• Internal employees with 50% discount of Skechers brand
Công ty TNHH Suất ăn công nghiệp Thiên Hà Galaxy Catering chuyên về lĩnh vực suất ăn công nghiệp.
Trải qua 25 năm thành lập và phát triển Công ty đã không ngừng mở rộng và phát triển, hệ thống khách hàng trải dài từ Bắc vào Nam. Toàn bộ khách hàng hiện nay của Thiên Hà là các công ty nước ngoài hoặc công ty liên doanh. Trong đó, tập trung 90% là khách hàng đến từ Nhật Bản, Âu, Mỹ
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành