Mô tả công việc
Responsibilities
Sales Operations:
Generate reports for sales activity as needed.
Report: Ensure data accuracy from DMS system, actual payment, and prepare daily sales report. Tracking promotion program implementation.
Fulfillment: Monitor PIF order delivery as FIFS rules for retail and dealership channel, and communicate effectively to the Sales team. Follow from the SO creation (bike, accessory) to completed delivery.
Administration support for new store opening.
Work closely with cross- functional teams including supply chain, marketing, finance, and customer service to ensure alignment and support for sales initiatives.
Dealer & Incentive data reconciliation:
Reconcile the data of material/labor working hours to ensure the implementation of warranty and maintenance policies.
Incentive data tracking monthly.
System management:
SAP: create and manage dealer sales orders.
Provide user support and coordinate with IT for system enhancements or issues.
DMS management to ensure the transactions of the sales order and promotion program are executed according to the applicable conditions.
Other tasks are assigned by the Line Manager.
Yêu cầu công việc
Requirements
Good communication skills and Excel skills.
Strong problem- solving skills and comprehensive understanding of the sales process.
Proactive collaboration across departments.
Logical thinking, detail- oriented, and problem- solving skills.
At least 3 years of experience in administration or supply chain and closely working with Sales Dept.
Graduated from university or college, business administration, or a relevant major.
Open- mind and be willing to learn the new things; be enthusiastic and responsible for work.
Quyền lợi
Benefits
Discount price to buy a Dat Bike
MIC insurance
Salary: negotiable
Social insurance
Meal support according to company policy
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-14 02:55:03
Công ty TNHH Suất ăn công nghiệp Thiên Hà Galaxy Catering chuyên về lĩnh vực suất ăn công nghiệp.
Trải qua 25 năm thành lập và phát triển Công ty đã không ngừng mở rộng và phát triển, hệ thống khách hàng trải dài từ Bắc vào Nam. Toàn bộ khách hàng hiện nay của Thiên Hà là các công ty nước ngoài hoặc công ty liên doanh. Trong đó, tập trung 90% là khách hàng đến từ Nhật Bản, Âu, Mỹ
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành